Tačiau iki lenktynių trasos personalui ir pagalbininkams teko gerokai paplušėti, kad trasa taptų saugesnė.
Kaip pamename, praeityje tiek derybose, tiek spaudoje vyko aršios diskusijos apie „Nemuno žiedo“ tinkamumą FIA saugumo reikalavimams. Buvo sudarytas galutinis reikalavimų sąrašas, kurį įvykdžius, trasa gautų licenciją vykdyti lenktynes.
Kačerginės „Nemuno žiedas“ atliko visus reikiamus darbus, kuriuos atlikti buvo įpareigojusi Lietuvos automobilių sporto federacija. Buvo nudažytos papildomos trasos žymėjimo linijos, žyminčios trasos kraštus, sutvarkytos „gesinimo“ zonos, trasos pakraščiai.
Sutvarkyti bei perkelti teisėjų bokšteliai, atlikti žemės darbai prie „Šakių“ posūkio bei starto-finišo zonos: nukasti pylimai, kurie būdavo kaip tramplinas lenktynių dalyviams. Pavojingiausiose trasos vietose surištos padangos bei uždėtos papildomos atitvarų juostos.
Atliktus darbus teigiamai įvertino LASF saugaus eismo komiteto pirmininkas Romas Mažuolis, pasak kurio, atlikti darbai akivaizdžiai matomi ir vienintelei Lietuvoje žiedinių lenktynių trasai bus suteikta licencija varžybų vykdymui.
Todėl šį savaitgalį „Nemuno žiede“ įvyks Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių atviro čempionato IV etapas bei 555 km lenktynės.
Pasak VšĮ „Nemuno žiedas“ direktoriaus Arūno Samochino, visi darbai atlikti laiku, įvykdyti visi LASF iškelti uždaviniai, padidintas trasos saugumo lygis.
„Visi suprantame, kad Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasos būklė šiuo metu yra ne pati geriausia. Tačiau kasmet, pagal galimybes, investuojama į infrastruktūrą bei trasos saugumo lygio didinimą.
Gaila, kad didžioji įmonės sugeneruotų pajamų dalis vis dar atitenka praeitos vadovybės sukurtų kreditorinių įsipareigojimų padengimui. Labai tikimės ir didesnio valstybės indėlio į vienintelės žiedinių lenktynių trasos Lietuvoje infrastruktūros gerinimą, kadangi šiuos darbus atlikome savo surinktomis lėšomis“, – sakė jis.
„Nemuno žiedas“ tikisi, kad kitą sezoną šioje vienintelėje nuolatinėje automobilių lenktynių trasoje Lietuvoje vyks FIA reglamentuotos lenktynės ir tai taps nuolatinio sklandaus darbo su LASF vadovybe gera pradžia.
Prieš svarbiausias sezono pabaigos lenktynes sportininkai apsuko ne vieną „Nemuno žiedo“ ratą treniruotėse.
Patyrę lenktynininkai sako, kad lenktynės laimimos posūkiuose. Tačiau greitą posūkio įveikimą didžiąja dalimi lemia treniruotės. Todėl, norėdama lenktynininkams suteikti kuo palankesnes galimybes treniruotis, „Nemuno žiedo“ komanda organizavo trijų pigių treniruočių ciklą „Open Track Day“.
Kūno kultūros ir sporto departamento, VšĮ „Artba“ ir VšĮ „Nemuno žiedas“ organizuoti „Open Track Day“ renginiai patraukė ir autosporto mėgėjų, ir profesionalų dėmesį. Čia buvo galima sutikti tiek pirmus ratus lenktynių trasoje važiuojančių mėgėjų, tiek specialiai žiedinėms automobilių lenktynėms ruoštų automobilių ar net šoniniam slydimui pritaikytos technikos.
Paskutinėse, rugsėjo 21 dieną vykusiose „Open Track Day“ treniruotėse, artėjančioms lenktynėms savo vairavimo įgūdžius gerino pilotai, vairuojantys tokius retus Lietuvoje bolidus kaip „Radical SR5“ ar „Ginetta G50“.
Renginys „Open Track Day“ unikalus ir tuo, kad šalia tokių išskirtinių ir greitų bolidų gali treniruotis ir standartiniai miesto automobiliai.
„Nemuno žiedo“ trasos vadovybė tikisi, kad tokios prieinamos kainos treniruotės taps ilgamete tradicija ir į autosportą pritrauks vis daugiau naujų veidų. Tuo tarpu savo vairavimo įgūdžius galės tobulinti ne tik šio sporto atstovai, bet ir kiekvienas vairuotojas, kasdien išriedantis į gatves.