Beveik naujas asfaltavimo agregatas Kauną pasiekė prieš kelias savaites. Iki šiol darbininkai derino jo mazgus, dvi didžiules dujų talpyklas turintį, liepsna ir pragarišku karščiu alsuojantį monstrą ruošė rimtam darbui.
Naująjį pirminį „Kauno tiltų“ darbuotojai ketvirtadienį išbandė savame kieme – asfaltavo nemažą jo dalį. Pakoregavus kai kuriuos vienintelio ne tik Kaune, bet ir Lietuvoje asfaltavimo kombaino parametrus, jau penktadienį tikimasi su juo išvažiuoti į beviltiškai duobėtas Kauno gatves.
Remontuoti gatves naudojant karšto regeneravimo technologiją – kur kas pigiau. Sąnaudos sumažėja, nes senasis asfalto sluoksnis yra įkaitinamas infraraudonaisiais spinduliais, nuskutamas ir naudojamas klojant naująją dangą. Ant jos papildomai klojamas apie 2,5 – 3 centimetrų asfaltbetonio sluoksnis.
Savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi bendrovė „Kauno tiltai“ turėjo suremontuoti nemažai Kauno gatvių, tačiau planams pakišo koją apmaudi klaida.
Birželio mėnesį dirbant Amalių rajone, asfaltavimo įrenginys kliudė dujų šulinį ir jį pažeidė. Nuo pragarišką karštį spinduliuojančių asfalto šildytuvų netrukus įsiplieskė ugnis.
Nors darbininkai bandė išgelbėti itin brangų asfaltavimo įrenginį, netrukus jį apgobė liepsnos, sprogo talpyklose laikytos dujos. Kaune nuo 1995 metų tarnavęs modernią karšto regeneravimo technologiją naudojantis „Remix Plus“ įrenginys visiškai sudegė.
Lrytas.lt žinioms, paskaičiavus kiek kainuotų sudegusios įrangos remontas, nuspręsta pinigus investuoti nusiperkant naują įrenginį.
Visiškai nauju jo vadinti negalima, šis monstras kelias savaites buvo naudotas Vokietijoje.
Bendrovės atstovai neatskleidžia, kiek kainavo Vokietijos įmonės „Wirtgen“ pagamintas įrenginys.