Kas trasoje greičiausias? 1000 AG vilkikas!

2014 m. gegužės 26 d. 20:25
lrytas.lt
Šį savaitgalį Misano trasoje, Italijoje, prasidėjo Europos sunkvežimių lenktynių čempionatas.
Daugiau nuotraukų (1)
Po pirmojo lenktynių savaitgalio darosi akivaizdu, kad kova dėl nugalėtojų vardų bus itin įtempta. Ir komandinėje ir asmeninėje įskaitoje pilotai kvėpuoja vieni kitiems į nugaras.
Po lenktynių Misano trasoje asmeninės įskaitos lyderiu tapo praėjusių metų čempionas Jochenas Hahnas (MAN) surinkęs 43 taškus. Jam į nugarą kvėpuoja Norbertas Kissas (MAN) su 39 taškais ir Antonio Albacete (MAN) turintis 33 taškus.
Komandinėje įskaitoje pirmąją vietą užėmė 70 taškų surinkę „Team Reinert Adventure“ (MAN) atstovai, antrąją vietą pelnė „Truck Sport Lutz Bernau“ atstovai (MAN) pirmajame etape surinkę 68 taškus, o trečioji pozicija su 65 taškais atiteko „Buggyra Int Racing System“ („Freightliner“).
Kitas lenktynių etapas vyks Los Arcos trasoje, Ispanijoje, birželio 7–8 dienomis.
Vilkikų lenktynės atsirado pakankamai neseniai, tačiau sulaukia nemažai autosporto gerbėjų dėmesio. Pirmąkart žiūrovai jas pamatė praėjusio amžiaus 9 dešimtmetyje JAV.
Tuomet lenktyniaudavo įprastiems darbams naudojami sunkvežimiai su standartinėmis padangomis.
Pirmųjų Doningtone, Jungtinėje Karalystėje, vykusių lenktynių nugalėtoju tapo italas, kuris atvyko į lenktynes su pilna puspriekabe, ją atkabino, sudalyvavo lenktynėse, o kitą dieną toliau gabeno savo krovinį į numatytą vietą.
Šiame sezone sunkvežimių lenktynėse startuos ne viena MAN sunkvežimiais lenktyniaujanti komanda. Trijų pastarųjų metų čempionas vokietis J.Hahnas („Team Reinert Adventure“) sieks apginti nugalėtojo titulą.
Praėjusiais metais per plauką nuo nugalėtojo atsilikęs ispanas A.Albacete („Truck Sport Lutz Bernau“) taip pat įvardijamas kaip vienas pagrindinių pretendentų į nugalėtojo vardą.
Šis sportininkas kartu su savo komandos draugu Markusu Bosigeriu gins komandinės įskaitos nugalėtojų titulą.
Jiems konkurenciją sudarys kiti lenktynininkai važiuosiantys „Freightliner“, „Mercedes Benz“, „Iveco“, „Renault“ ir „Scania“ sunkvežimiais.
Lenktynėse taip pat dalyvaus ir dvi moterys: Steffi Halm ir Ellen Lohr. Jos lenktyniaus su MAN technika.
Sportininkų vilkikų greitis yra apribotas iki 160 km/val. Tai reginį daro labai įtemptą, nes nei vienas sportininkas neturi greičio pranašumo, o daug ką lemia vairuotojo sugebėjimai.
Lenktyniaujantys sunkvežimiai iš esmės naudoja standartinius variklius, tačiau jie yra smarkiai patobulinti ir skiriasi nuo montuojamų į kasdieninius sunkvežimius. Variklio darbinis tūris negali viršyti 12 l., o jo galia paprastai būna šiek tiek didesnė nei 1000 AG.
Kėbulas yra sutvirtintas metaliniais lankais, salone yra gaisro gesinimo sistema. Diskiniai stabdžiai, kurie gauna didžiules apkrovas yra aušinami vandeniu. Visi sunkvežimiai savo išvaizda privalo būti panašūs į standartinius. Jų minimalus aukštis ir plotis yra 2,5 m.
Šiose lenktynėse nėra starto iš fiksuotos padėties. Vilkikai juda kolona paskui lengvąjį automobilį, o šiam pasitraukus ir būna duodamas leidimas pradėti lenktyniauti. Iš eigos įsibėgėjantis sportinis sunkvežimis aplenktų ir standartinį „Porsche 911“ automobilį.
MANvilkikasvilkikų lenktynės
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.