Incidentas įvyko, kai nuo miesto atskubėjęs policijos ekipažas su įjungtais švyturėliais ir garso signalais įvažiavo į sankryžą prie autobusų stoties.
Tačiau į sankryžą, nepaisydamas visų perspėjimų, įvažiavo ir nuo Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazijos važiavęs garbaus amžiaus vyras.
Liudininkų teigimu, avarija neįvyko tik todėl, kad policijos patrulinį automobilį vairavęs pareigūnas sugebėjo tinkamai sureaguoti į situaciją ir paskutinę akimirką apvažiuoti kelią užkirtusį išsiblaškėlio automobilį.
Skubančius policijos pareigūnus, medikus ar ugniagesius vairuotojai privalo praleisti sustodami šalikelėje. Už šių reikalavimų ignoravimą vairuotojams gali tekti ne tik pakloti kelis šimtus litų baudos, bet ir kuriam laikui atsisveikinti su teisėmis bei turėti švietėjišką pokalbį.
KET nurodo, kad eismo dalyviai privalo nedelsdami duoti kelią artėjančioms specialiosioms transporto priemonėms su įjungtais mėlynais ir (ar) raudonais (arba tik mėlynais) žybčiojančiais švyturėliais ir (arba) specialiaisiais garso signalais (ir jų lydimoms transporto priemonėms); keliuose, kur eismui abiem kryptimis yra ne daugiau kaip 4 eismo juostos, jie privalo sustoti dešiniajame kelkraštyje, kai jo nėra, – prie dešiniojo važiuojamosios dalies krašto (keliuose su skiriamąja juosta sustoti privalo tik ta pačia kryptimi judančios transporto priemonės).
Griežtai apibrėžtas ir pėsčiųjų elgesys artėjant minėtoms transporto priemonėms: pėstieji neturi pradėti eiti per važiuojamąją dalį, o esantys važiuojamojoje dalyje privalo nedelsdami iš jos pasitraukti.
Administracinė atsakomybė už šių KET reikalavimų nepaisymą numatyta Administracinių teisės pažeidimų kodekse: „Transporto priemonių su įjungtais mėlynos (mėlynos ir raudonos) spalvos švyturėliais ir specialiais garso signalais, taip pat jų lydimų transporto priemonių nepraleidimas, nesustojimas, kai to reikalauja taisyklės, ar kitoks kliudymas jų eismui – užtraukia baudą vairuotojams nuo 200 iki 400 Lt arba teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo dviejų iki keturių mėnesių“.