Kiekvienais metais daugelyje varžybų visoje Europoje dalyvaujantis motociklininkas nepamiršta ir Lietuvos: kovo 16-ąją dalyvavo pirmame „Motostunt Eurocup“ etape Kauno „Žalgirio“ arenoje, o balandžio 13-ąją grįš į ją dar vienam išskirtiniam pasirodymui.
„Arena Motor Show“ renginio metu kartu su automobilių sporto atstovais pasirodys ir keturi motociklininkai: vilnietis Arūnas Gibieža, marijampolietis Paulius Labanauskas ir du uteniškiai: Nerijus Malinauskas ir Šarūnas Kezys.
„Arena Motor Show“ rengiame specialią programą – vienu metu visi keturi išvažiuosime į aikštelę. Šiuo metu treniruojamės, šlifuojame unikalaus pasirodymo detales“, - sakė ne vienerių Europos bei Pasaulio taurės varžybų prizininkas ir nugalėtojas A.Gibieža.
Metus pradėjo su nauju motociklu
Automobilių ar motociklų sporte daug lemia ne tik vairuotojo sugebėjimai, bet ir technika. Šiuos metus A.Gibieža pradėjo nauju motociklu – „Kawasaki Ninja ZX-6R“. 700 kubinių centimetrų darbinio tūrio keturių cilindrų variklį turintis motociklas išvysto daugiau nei 120 AG.
„Nors jis pagamintas 2003-aisiais, galima sakyti, kad mano naudojamas yra 2014-ųjų gamybos. Esu patenkintas „Kawasaki“ ruošusių „Racetech“ mechanikų darbu – jie sugebėjo šį padaryti 25 kg lengvesnį už ankstesnį motociklą“, - džiaugėsi „Aras Freestyle“ pseudonimu žinomas sportininkas.
Akrobatiniams pasirodymams skirtame motocikle keičiama daug dalių, tačiau į variklio darbą kišamasi mažiausiai. „Techninių gedimų anksčiau pasitaikydavo. Turėdamas daugiau patirties, galimus gedimus numatai ir jiems iš anksto pasiruoši“, - atskleidė A.Gibieža, motorine transporto priemone triukus atlikinėjantis nuo 2000-ųjų.
Treniruotės – kiekvieną dieną
„Tai kaip kasdienis darbas. Kiekviena dieną – po treniruotę“, - apie savo sportinės formos palaikymo ypatumus pasakojo A.Gibieža. Motociklininkas teigė kiekvieną savaitę treniruotėms sunaudojantis po 2-4 galines padangas. Priekinių užtenka ilgiau – jas per visą sezoną keičia tik kelis kartus.
Sportininkas neslėpė, kad keisti tenka ne tik padangas. „Treniruojantis yra daug kitų dalykų – nukrenti, kažką sulaužai ar sulankstai, tada reikia virinti ar tiesinti“, - apie pasiruošimo varžyboms niuansus kalbėjo A.Gibieža, oficialiose motoakrobatikos varžybose dalyvaujantis nuo 2009-ųjų.
Jam yra tekę išbandyti ir motociklų žiedines lenktynes, tačiau į jas grįžti motociklininkas neplanuoja – Lietuvoje treniruotis nebūtų kur.
„Motoakrobatika įdomesnė – daugiau keliauji, daugiau pamatai, galų gale – mažiau pinigų reikia. Tai kaip „driftas“, savotiškas dailusis čiuožimas motociklu“, - juokavo sportininkas.
Motociklininkai – viena renginio detalių
„Motociklų akrobatai traukia žiūrovų akį – gražu į juos žiūrėti. Be to, tai yra gimininga sporto šaka šonaslydžiui, kuris bus pagrindinis mūsų renginio akcentas“, - motyvus plėsti renginio dalyvių sąrašą atskleidė „Arena Motor Show“ organizatorius Antanas Kyguolis.
Be motociklininkų, „Žalgirio“ arenoje balandžio 13-ąją varžybas surengs 16 šonaslydžio meistrų iš įvairių Europos valstybių nuo Suomijos iki Ukrainos, jiems iššūkį mes lietuviai ralistai Vytautas Švedas bei Ramūnas Čapkauskas, o žiūrovai dar galės paganyti akis į „Tuning show“ automobilių ekspoziciją.
„Be abejo, visi nekantraujame išvysti neeilinę dvikovą visame pasaulyje – stipriausias pasaulio žmogus Žydrūnas Savickas prieš šonaslydžio automobilį „Lexus SC“ su Timu Simniška prie vairo. Kuris laimės? Šito aš jau neprognozuosiu“, - juokėsi A.Kyguolis.