Garsiausio automobilininkams skirto pramoginio šou vedėjas Jeremy Clarksonas ironiškai pagyrė 1104 AG galios ST1 už patogumą ir tylą salone, tačiau supeikė jo stabdžius, sankabą ir atkreipė dėmesį į nehermetiškus žibintus. Galiausiai J.Clarksonas tarstelėjo, kad „vėliau automobilis tapo dar labiau oranžinis“ ir kameros parodė liepsnojančią ugnį.
Automobilis užsiliepsnojo sugedus aušintuvui, tačiau „Zenvo“ nesutiko, kad tai automobilio problema. Pasak gamintojo, automobilio sankaba sugedo po ekstremalaus „Top Gear“ žurnalistų „draskymosi“, o aušinimo problema iškilo po valandos akceleravimo ir važiavimo dideliu greičiu, per kurią buvo sudeginta net 50 litrų degalų.
Prastą pasirodymą „Top Gear“ trasoje „Zenvo“ aiškino blogu oru. „Stigas apvažiavo ratą tą dieną, kai vairuoti visoje Britanijoje buvo nerekomenduojama dėl žemos temperatūros ir didelio lietaus. Oro sąlygos ir vandens kiekis trasoje gerokai sumažino 345/30 ZR20 galinių padangų sukibimą su keliu, todėl rezultatas neatspindi automobilio potencialo“, - pareiškė gamintojas.
Tiesa, 750 tūkst. svarų kainuojantis automobilis turėtų važiuoti nepriekaištingai bet kokiu oru, bet tai jau ne pirmas skandalas, kai „Top Gear“ kaltinami tyčia surežisuojantys prastus automobilių pasirodymus.
2008 metais kliuvo tuomet dar menkai žinomo gamintojo „Tesla“ pirmajam modeliui „Roadster“, bet vėliau nutekėjo žinia, kad dar prieš bandymą laidos scenarijuje buvo įrašyta, kad automobilis turi sugesti.