22 mikroautobusai pakeis visus iki šiol žmones vežiojusius senuosius maršrutinius taksi.
Automobiliai ne tik nauji, bet ir pritaikyti judėjimo negalią turintiems žmonėms, motinoms su vežimėliais.
Į žemagrindį mikroautobusą paprasta įvažiuoti ir šiaip, bet prireikus bus galima panaudoti nuleidžiamą trapą. Salone yra speciali vieta vežimėliams.
Patogu bus keliauti ir regėjimo problemų turintiems žmonėms: nebereikės klaidžioti ieškant bilietų skaitytuvų – jie visuose automobiliuose sumontuoti toje pačioje vietoje. O įrengta elektroninio bilieto sistema palengvins darbą vairuotojams.
Mėlynieji mikroautobusai pakeis iki šiol 6, 8 ir 9 maršrutus aptarnavusius taksi, bet maršrutai bus šiek tiek pakeisti. Mažieji automobiliai nebeveš į autobusų stotį, tačiau po ilgos pertraukos jais bus galima pasiekti Šilutės plentą.
„Klaipėda – pirmasis miestas Lietuvoje, užbaigęs viešojo transporto reformą. Visi naujieji vežėjai parinkti konkurso būdu – jį laimėjo kauniečiai ir šiauliečiai“, – sakė viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis.
Maršrutiniuose taksi galios ta pati elektroninio bilieto kortelė kaip ir autobusuose, tik ją reikės papildyti pasirinkta pinigų suma (nuo 1 iki 99 eurų). Tuo pačiu elektroniniu bilietu bus galima sumokėti ir už bičiulių kelionę.
Kelionė naudojant elektroninį bilietą – pigesnė. Elektroninis kartinis bilietas kainuos 0,95 euro, naktį – 1,50 euro.
Iš vairuotojo perkamas popierinis bilietas dieną kainuos eurą.
Atsirado ir naujovė – automatinis dienos bilietas: važiavus per dieną autobusu keturis kartus, penktoji ir tolesnės kelionės bus nemokamos.