Automobilių prekybos bendrovės „Inchcape Motors“ marketingo vadovės Justės Šataitės teigimu, Vilniaus salono rekonstrukcija yra dalis „Jaguar Land Rover“ regioninės plėtros strategijos.
„Atsinaujinimo strategija reiškia, kad bet kurioje pasaulio šalyje klientą sutiks vienodos išvaizdos, identiški, prabangūs „Jaguar Land Rover“ namai. Esami bei būsimi mūsų klientai tikrai įvertins autentišką aptarnavimo patirtį“, – žada J. Šataitė.
Rekonstruojant saloną, griežtai laikomasi automobilio gamintojo reikalavimų. Pastato rekonstrukcijos projektą įvertino ir patvirtino „Jaguar Land Rover“ specialistai.
Gamintojo atstovai skelbia, kad rekonstrukcijoje buvo naudojamos aukščiausios kokybės, natūralios medžiagos – vyrauja šviesios, grynos spalvos.
Odiniai baldai yra gaminami specialiu „Jaguar Land Rover“ užsakymu ir atvežami iš užsienio. Lygiai taip pat tiekiamos ir interjero apdailos detalės.
Siekiant sukurti ir išlaikyti prabangą, viskas, iki mažiausių detalių, standartizuota: įėjimo į saloną vieta, priėmimo salė, durų spalva, langų dydis, šviestuvai, augalai šalia pastato, akmenėlių spalva, apdailos medžiagos. Salono fasade išsiskiria dvi arkos, dažytos „Jaguar Land Rover“ spalvomis.
Naujame salone bus dvi laukimo zonos: viena pirkėjams, kita – serviso klientams. Klientų patogumui veiks kavos mini baras, belaidis internetas, stilingų aksesuarų parduotuvė.
„Jaguar Land Rover“ neseniai pristatė naują firminį stilių bei aptarnavimo filosofiją, kurios centre – kliento patirtis. Žadama, kad visi „Jaguar Land Rover“ pasaulinio tinklo salonai bus renovuoti, vadovaujantis įmonės filosofiją atitinkančiu šiuolaikišku dizainu.