Tokiems automobiliams bus leidžiama dalyvauti viešajame eisme, tačiau jie privalės turėti eismo saugą užtikrinančias priemones.
Svarstomais pakeitimais siūloma nuo 2018 metų leisti registruoti ir naudoti dešiniavaires transporto priemones, jei jos turi pagal nustatytus reikalavimus numatytoje vietoje įrengtą netiesioginio matymo įrangą, skirtą vairuotojo priekiniam matomumui pagerinti.
Tam būtų naudojami periskopiniai priekinio vaizdo veidrodžiai, taip pat kamera su monitoriumi. Ši įranga turi turėti galimybes filmuoti ir rodyti eismą šviesiuoju bei tamsiuoju paros metu. Taip pat ji turi veikti ir esant prastam matomumui.
Šios transporto priemonės taip pat privalės turėti vsias eismo saugumą užtikrinančias priemones: eismui dešiniąja kelio puse pritaikytus žibintus ir šoninius galinio vaizdo veidrodžius. Keleivius vežančių autobusų bent vienos keleiviams laipinti skirtos durys privalėtų būti dešinėje pusėje.
Krovininiai automobiliai, kurių didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 7 500 kg ir kurie skirti ir suprojektuoti vežti ne daugiau kaip aštuonis keleivius privalėtų tam numatytose vietose turėti įrengtą papildomą netiesioginio matymo įrangą, skirtą vairuotojo matomumui pagerinti – eismui dešiniąja kelio puse pritaikytus plataus stebėjimo kampo ar artimo vaizdo veidrodžius.
Naudoti dešiniavaires transporto priemones taip pat bus leidžiama, jei jos buvo įregistruotos Lietuvoje iki 1993 metų gegužės 1 dienos, yra pripažintos istorinėmis motorinėmis transporto priemonėmis, pagal konstrukciją ir įrangą yra skirtos specialioms darbo funkcijoms atlikti.
Dalyvauti viešajame eisme bus leidžiama laikinai (iki 90 dienų per vienus metus) Lietuvoje esančioms užsienio valstybėje įregistruotoms motorinėms transporto priemonėms, kurios pritaikytos eismui kairiąja kelio puse ir turi vairą dešinėje pusėje, taip pat priekaboms, kurios pritaikytos eismui kairiąja kelio puse.
Vairuoti motorines transporto priemones, kurios pritaikytos eismui kairiąja kelio puse ir turi vairą dešinėje pusėje, bus draudžiama pradedantiesiems vairuotojams.
Po svarstymo už naujas nuostatas balavo 74 Seimo nariai, prieš – 1, susilaikė 10 parlamentarų. Tam, kad jos būtų priimtos, parlamentarai turės balsuoti dar kartą.