Vilniuje oficialių minėtų markių atstovų salonai veikia jau senokai, tačiau įsikūrę nuošalesnėse vietose didesnio privačių pirkėjų susidomėjimo nesulaukdavo.
Apie tai oficialiame naujojo salono atidarymo renginyje ir „Autoverslo automobilių“ prezidentas Anatolijus Šalgunovas. Jis pažymėjo, kad naujos atstovybės patogesnėje vilniečiams vietoje įkūrimas yra labai svarbus norint pritraukti daugiau privačių klientų.
„Saloną Kirtimų gatvėje tebeturime, tačiau važiuoti toli, tai galbūt ne visiems būdavo patogu“, – kalbėjo jis.
A. Šalgunovas vadovas prisiminė, kad prekybą naujais automobiliais kompanija pradėjo prieš 25 metus. Tuoj po nepriklausomybės atkūrimo tapo oficialiais „Lada“ atstovais ir nuo to laiko pardavė 15 tūkst. šios markės automobilių.
Prieš septynerius metus ši kompanija taip pat tapo „Suzuki“ ir „Isuzu“ atstovais. Šių dviejų Japonijos gamintojų automobilių buvo parduota daugiau nei 700.
Visgi naujojo salono negalima būtų pavadinti japoniškų markių atstovybes, nes visai neseniai „Autoverslo automobiliai“ pradėjo prekybą ir Pietų Korėjos gamintojo „SsangYong“ produkcija.
Pats kompanijos vadovas pripažino, kad pastarosios markės įvedimas į Lietuvos rinką gali tapti rimtu iššūkiu. Jo nerimą patvirtina faktas, kad tai bus jau devintoji šalies įmonė bandanti imtis prekybos korėjietiškais visureigiais.
Renginio metu taip pat buvo pristatytas atnaujintas „Suzuki SX4 S-Cross“ krosoveris. Bazinės komplektacijos modelio su 1,0 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu kaina siekia 19 tūkst. eurų.