Vyrui pasisekė, kad po remonto servise jis važiavo į techninę apžiūrą.
Ji atskleidė atsainaus remonto pasekmes. TA stoties darbuotojų manymu, defektas automobilyje, kurį remonto dirbtuvės išleido į kelią po nerūpestingo meistrų darbo, galėjo baigtis tragiškai.
Marijampoliečio V.M. automobiliui, tikrinant stabdžius, išsinėrė priekinis šarnyras. „Servise jis buvo nepatikimai pritvirtintas, prisukus tik dalį sriegio“, – teigė Marijampolės techninės apžiūros centro technikos vadovas Linas Kalinauskas.
Savo ruožtu klientas džiaugėsi, kad tai atsitiko ne kelyje ir kelią nelaimei užkirto patikra.
L.Kalinauskas pastebėjo, kad intensyviai eksploatuojamų senesnių automobilių techninė būklė blogėja sparčiau, negu privalomai ji turi būti patikrinta kas dvejus metus techninėje apžiūroje.
Transporto priemonių nepatikimumą gali sukelti ir nekokybiškas remontas, kaip kad byloja karti marijampoliečio V.M. Patirtis.
Ypač aktualu patikrinti transporto priemonės techninę būklę prieš ją įsigyjant.
„Kvalifikuoti techninės apžiūros įmonių specialistai su diagnostine įranga atlieka pilną automobilio ar kliento pasirinktų atskirų sistemų ir mazgų techninės būklės patikrą. Ją papildys matavimų rezultatai, ekspertų patarimai ir konsultacijos“, – sako Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ direktorius Gintautas Šlėderis.
Jai galima užsirašyti iš anksto, tokia praktika šalies techninės apžiūros stotyse taikoma jau antrus metus. Taip taupomas ne tik vairuotojų laikas, bet ir išvengiama gaišaties, susidarančios „gyvose“ eilėse.