Jis kartu su dar dviem geriausius rezultatus pasiekusiais bendrovės „Gran Taralrud“ vairuotojais Vadimu Jevgrafovu bei Tadu Deringiu iškovojo teisę birželio 10-ąją Poznanėje (Lenkija) rungtis regioniniame čempionate, kuriame taip pat dalyvaus vairuotojai iš Latvijos, Estijos, Baltarusijos, Ukrainos ir Lenkijos.
Šio etapo nugalėtojui atiteks įspūdingas prizas – automobilis „Volvo V40“.
Švedijos sunkvežimio gamintojo „Volvo“ rengiamų „The Drivers‘ Fuel Challenge 2016“ varžybų pasaulio finalas rugsėjį vyks Geteborge. Varžybose gali dalyvauti vairuotojai, kurie darbo metu vairuoja ir kitų gamintojų vilkikus.
Šiemet dalyvauti varžybose Lietuvoje pareiškė norą 110 vairuotojų, o finaliniame etape liko 12. Jiems teko triskart įveikti „Nemuno žiedo“ trasą, o kiekvieno rato ilgis – per 3 kilometrus. Dalyviai vairavo vilkiką „Volvo FH“ su puspriekabe, o bendras sąstato svoris siekė 25 tonas.
Dalyviai turėjo laikyti greičio ir laiko apribojimų, o už taisyklių pažeidimus buvo skriami baudos taškai. Esant vienodoms degalų sąnaudoms, pergalė skiriama greičiau trasą įveikusiam vairuotojui.
„Geriausius rezultatus pasiekia tie vairuotojai, kurie įpratę taupiai važinėti kasdien, mat jiems nereikia savęs versti dirbti neįprastomis sąlygomis“, – kalbėjo „Volvo Lietuva“ vairavimo instruktorius ir degalų sąnaudų konsultantas Eivitas Žarys.
Pasak jo, niekas negali užbrėžti degalų taupymo galimybių ribos, tačiau mokymai vairuotojams padeda iki 20 procentų sumažinti sąnaudas.
Lietuvos atstovui Jonui Gudauskui itin sėkmingas buvo 2014 metais vykęs „The Drivers‘ Fuel Challenge 2014“ čempionatas. Bendrovėje „Gran Taralrud“ dirbantis klaipėdietis pateko į pasaulio čempionato pusfinalį ir galutinėje įskaitoje dalinosi 4-6 vietomis.
J.Gudauskas dalyvavo ir šiemet vykusiose varžybose, tačiau į finalą nepateko.