Visureigių „Outlander“ gamintoja praėjusią savaitę pripažino, jog sukčiavo atlikdama bandymus, nes norėjo, kad kai kurie jos automobiliai atrodytų ekonomiškesni, negu iš tikrųjų yra.
Įmonė atskleidė, jog netinkamą testavimo metodą naudojo net 25 metus. Darbuotojai manipuliavo testavimo duomenimis, kad „Mitsubishi“ įgytų pranašumą prieš konkurentus ir atrodytų ekonomiškesni.
Kol kas žinoma, kad suklastota daugiau kaip 600 tūkst. mažųjų automobilių, kurie buvo parduoti tik Japonijoje, duomenys.
Tarp šių automobilių yra modelių, pagamintų konkurentei „Nissan“, kuri ir atskleidė „Mitsubishi“ apgaulę.
Tačiau spėjama, kad sukčiavimo mastas gali būti gerokai didesnis ir suklastoti galėjo būti ir užsienyje parduotų automobilių rodikliai.
Pernai savo įvaizdį gerokai sugadino ir Vokietijos „Volkswagen“, paaiškėjus, kad įmonė ėmėsi klastočių.
Į maždaug 11 mln. visame pasaulyje parduotų „Volkswagen“ koncerno automobilių su dyzeliniu varikliu įmontuota programinė įranga per bandymus ant stendo rodydavo, kad automobiliai aplinką teršia gerokai mažiau, nei yra iš tikrųjų realiomis sąlygomis. (LR)