Kad ne vienerius metus svarstytas planas praėjusią savaitę subliuško, patvirtino Kačerginės „Nemuno žiedo“ vadovas Arūnas Samochinas, gavęs žinių iš Kūno kultūros ir sporto departamento administracijos.
Tikisi dėmesio „Nemuno žiedui“
Pasak jo, lenktynėms ir šiuo metu naudojamas buvęs Kazlų Rūdos karinis aerodromas buvo grąžintas Krašto apsaugos ministerijai, todėl apie trasos statybas nebesvarstoma.
A.Samochinas vylėsi, kad tai atkreips daugiau dėmesio į „Nemuno žiedo“ problemas.
„Mano manymu, mes turėtume vertinti ir puoselėti tai, kas sukurta, yra techninio sporto simbolis. Turi būti atkreiptas dėmesys į tai, ką turime“, – tvirtino jis.
Pasak A.Samochino, trasos kaimyninėse valstybėse, kaip Bikerniekų trasa Latvijoje ar Pernu žiedas Estijoje, yra gerokai aukštesnio lygio. „Tai puiki proga pasiekti proveržį ir atnaujinti Kačerginės trasą, kad galėtume rengti ne tik vietinės reikšmės, bet ir tarptautines varžybas“, – svarstė pašnekovas.
Atnaujinimo nematė 30 metų
Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasai investicijos reikalingos jau seniai. Prieš 55 metus pastatyta 3350 metrų ilgio trasa rimtai atnaujinta buvo net prieš 30 metų. Trečdalis trasos dangos buvo pakeista 2006 metais, bet likusi asfalto dalis jau stipriai sueižėjusi, nelygi, o vietomis net apaugusi žole.
A.Samochinas tvirtino, kad jau yra parengtas techninis darbų projektas, stinga tik investicijų – mažiausiai 4,5 mln. eurų.
„Reikia pakeisti sueižėjusį asfaltą, platinti trasą. Dabar jos plotis yra 8-10 metrų, o pagal FIA reikalavimus turi būti 12-14 metrų. Taip pat būtinos specialiomis frakcijomis padengtos greičio gesinimo zonos, nes yra vietų, kur metaliniai atitvarai pastatyti už metro. Tai ypač pavojinga motociklininkams, o saugumas labai svarbu“, – dėstė pašnekovas.
Jis atskleidė, kad atlikus būtinus darbus planuojama dar labiau plėsti trasos infrastruktūrą – įrengti kartodromą, techninės priežiūros zoną, stogines ir net slidinėjimo trasą.