Naujoji padanga buvo sukurta atsižvelgiant į reiklius motociklininkus ir siekiant geriausių šios klasės padangų valdymo bei sukibimo su kelio danga savybių, taip pat užtikrinant patvarumą.
Padangos kūrimo darbą „Dunlop Europe“ pagrindiniame motociklų padangų tobulinimo centre Prancūzijoje užbaigė nepriklausomi bandymai, patvirtinę, kad „RoadSmart III“ priekinės padangos ridos potencialas net 82 proc. pranoksta pagrindinių konkurentų padangų ridos vidurkį.
Bandymai parodė, kad „RoadSmart III“ valdymas ir sukibimas su sausa kelio danga yra 10 proc. geresnis už keturių konkurentų padangų rezultatų vidurkį; be to, ši padanga užtikrina aukštą sukibimo su kelio danga lygį ir pasitikėjimo teikiantį atsaką šlapios kelio dangos sąlygomis.
Pritaikė keturias naujoves
Gamintojo teigimu, šiuos bandymų rezultatus lėmė keturios pagrindinės „RoadSmart III“ naujovės – tai naujas projektoriaus dizainas, sujungiantys protektoriaus grioveliai, naujas gumos mišinys ir korpusas.
Protektoriaus dizainas išsiskiria padidintų griovelių kampų raštu. Šis raštas sukurtas siekiant optimalaus protektoriaus standumo, tolygaus dėvėjimosi ir gerų savybių per visą padangos eksploatavimo laiką.
Nauji grioveliai užtikrina veiksmingą vandens šalinimą siekiant gero sukibimo su kelio danga ir valdymo net padangai nusidėvėjus. Palyginti su šios padangos pirmtake, toks protektoriaus dizainas lemia geresnį vandens išstūmimą, ypač važiuojant didesniu greičiu.
„Dunlop“ skelbia, kad siekiant sukurti tinkamą protektoriaus krašto ir centro gumos mišinių derinį, buvo išbandyti net 53 jų variantai.
„MultiTread“ gumos mišinys su siliciu teikia kelis svarbius pranašumus. Pirma, jis lemia didesnę ridą, taip pat pagerina sukibimą su šlapia danga.
Siekė sumažinti dėvėjimąsi
Be to, „Dunlop“ tikina, kad šis gumos mišinys yra elastingesnis esant žemai temperatūrai, todėl suteikia motociklininkui daugiau pasitikėjimo. Tai ypač svarbu sportines turistines padangas besirenkantiems motociklininkams, kurie nori važiuoti „bet kokiu oru“ ir ieško gerą kelio sąlygų atsaką teikiančių padangų.
Gamintojo teigimu, naujas padangos korpuso dizainas užtikrina tikslesnį vairavimą ir reikalauja gerokai mažiau jėgos sukant motociklo vairą.
Be to, toks korpusas yra standesnis ir dėl to padanga tolygiau dėvisi. Ši technologija – svarbus veiksnys, lemiantis kur kas didesnę ridą. Be to, dėl tokio korpuso dizaino sutrumpėja padangos įšilimo laikas. Dėl šios ypatybės motociklininkas mažiau junta skirtumą tarp važiavimo šaltomis ir įšilusiomis padangomis.
„RoadSmart III“ asortimentą sudaro 18 specifikacijų ir 16 dydžių padangos. Siūlomos dviejų pagrindinių užpakalinių padangų dydžių (180/55ZR17 ir 190/55ZR17) konstrukcinės versijos, todėl motociklininkai gali rinktis standartinę „RoadSmart III“ užpakalinę padangą, pritaikytą sunkiems GT motociklams ir vidutinio svorio motociklams, arba jos specialią SP (sportinę) versiją, skirtą specifinių lengvesnių, vadinamųjų „naked“, ir sportinių charakteristikų motociklams.