„Reikėtų grąžinti baudos balus įtvirtinančią sistemą, kurios tikslas – atgrasinti vairuotojus nuo sistemingų kelių eismo taisyklių pažeidimų, priešingu atveju vairuotojai prarastų teisę vairuoti tam tikram laikui“, – sakė komisijos pirmininkas Premjeras A.Butkevičius, pavesdamas Vidaus reikalų ministerijai baigti rengti ir derinti tokią sistemą įteisinančių teisės aktų projektus ir pristatyti juos kitame komisijos posėdyje.
Posėdyje taip pat susitarta kitais metais valstybinės reikšmės keliuose plėtoti sektorinių greičio matuoklių tinklą – jie fiksuos vidutinio važiavimo greičio pažeidimo atvejus, ir ši priemonė drausmins leistino greičio pažeidėjus. Aptariant variklio užvedimą blokuojančių alkotesterių sistemos diegimą, sutarta, kad būtina siekti, jog tokia įranga visų pirma taptų privaloma mokykliniuose autobusuose.
Atskirai posėdyje aptartos saugų eismą leisiančios pagerinti priemonės didžiausiuose šalies keliuose: „Via Baltica“, Vilnius-Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Panevėžys – ir šių kelių modernizavimo galimybės iki 2020 metų.
Kad nepablogėtų saugumo situacija keliuose, komisijos posėdyje sutarta nesiūlyti šį sezoną keisti šiuo metu galiojančių Kelių eismo taisyklių nuostatų, reglamentuojančių padangų naudojimą žiemos metu.
Lankstesnę padangų naudojimo tvarką (žieminių padangų naudojimas būtų privalomas trimis žiemos mėnesiais, o lapkritį ir kovą – pasirenkamas) būtų galima siūlyti taikyti dar po metų, jei tam būtų palankios numatomų atlikti išsamesnių tyrimų išvados.