Palanga pasiryžusi per dvejus metus iš esmės pakeisti pagrindinį įvažiavimą į kurortą.
Po rekonstrukcijos Kretingos gatvė pasikeis neatpažįstamai – ji taps gerokai platesnė, pavojingose sankryžose eismas vyks žiedu, nebeliks šviesoforų.
Šiemet būsimus gatvės pertvarkymo darbus planuoti pradėjusi transporto infrastruktūros projektavimo įmonė iš Vilniaus „SRP projektas“ Palangos savivaldybę neseniai supažindino su pirmaisiais darbo brėžiniais.
Iš jų jau aiškėja būsimos gatvės kontūrai.
Esminis pokytis – ties Palangos miesto ženklu siaurėjanti gatvė virs tikra autostrada su keturiomis eismo juostomis, kuriomis bus leidžiama važiuoti iki 70 kilometrų per valandą greičiu.
Vietoj dabar esančių 7 metrų pasikeitusios gatvės važiuojamosios dalies plotis su skiriamąja juosta sieks 18 metrų. Be to, abipus gatvės bus nutiesti pėsčiųjų ir dviračių takai.
Keturių eismo juostų gatvė šiaurinėje pusėje bus platinama iki dabartinio dviračių tako. Darbų zonoje teks išpjauti visus medžius. Vietoj jų bus pasodinti nauji želdiniai.
Nauja gatvė bus apšviesta iš abiejų pusių. Jos viduryje bus atitverta dviejų metrų pločio trinkelėmis grįsta skiriamoji juosta.
Eismo saugumo sumetimais naujojoje gatvėje nebeliks šoninių įvažiavimų.
Šiaurinėje pusėje bus uždarytas išvažiavimas iš Kurorto gatvės žvyrkelio.
Prie jo gyvenantys ir dirbantys žmonės Kretingos gatvę pasieks per ketinamą pratęsti gyvenamųjų namų kvartalo gatvę.
Be sankirtų su Vasaros, Sodų gatvėmis, į naująjį kelią bus galima įvažiuoti tik iš arčiau viaduko esančio Vilimiškės kelio.
Pietinėje dabartinio kelio šalikelėje planuojama papildoma gatvelė, kuria sankryžas galės pasiekti toje gatvės pusėje esančių namų bei „Bočių“ sodų gyventojai.
Po rekonstrukcijos nebeliks tiltelio per Rąžės upelį. Šioje vietoje po gatve upeliui bus įrengta pralaida.
Kurorto valdžia pageidauja, kad naujosios gatvės važiuojamoji kelio dalis dešinėje pusėje būtų atribota tvorele ar kitu įrenginiu, kuris neleistų čia stoviniuoti būstą poilsiautojams siūlantiems asmenims.
Dar viena naujovė – sankirtoje su Vasaros ir Valteriškės gatvėmis vietoj planuotų įrengti šviesoforų atsiras žiedinė sankryža.
Projektuotojai nusprendė, kad taip eismas bus saugesnis.
Be to, šviesoforinės sankryžos eksploatavimas ir priežiūra yra brangesni.
Čia apie 45 metrų skersmens žiedu transporto eismas vyks dviem eismo juostomis viena kryptimi.