„Kia“ atskleidė detales apie naująjį „Sportage“

2015 m. rugsėjo 2 d. 14:34
lrytas.lt
Antradienį „Kia Motors“ atskleidė detales apie savo naujausią modelį. Naujasis „Sportage“ visuomenei oficialiai bus prisistatytas rugsėjo 15 dieną Tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje.
Daugiau nuotraukų (6)
Ketvirtosios kartos naujasis kompaktinis visureigis „Kia Sportage“ buvo kuriamas ant savo pirmtako pamatų.
Atnaujintas interjeras, gamintojo teigimu, pasižymi aukščiausia medžiagų kokybe, vientisu dizainu bei plačiu, saugumą ir patogumą užtikrinančių naujausių technologijų sąrašu.
Pirmą kartą „Sportage“ turės sportišką „GT Line“ komplektaciją.
„Pastaraisiais metais „Kia Sportage“ svariai prisidėjo prie mūsų sėkmės Europoje. Mums tai neįtikėtinai svarbus automobilis, ypač dabar, kai vis daugiau klientų žvalgosi į visureigius, o kompaktinės klasės segmente vyraujanti konkurencija kaip niekada didelė“, – tikino „Kia Motors Europe“ vadovas Michaelis Cole.
„Kia Sportage“ yra gaminamas „Kia“ Žilina gamykloje Slovakijoje. Tai vienas geriausiai parduodamų šio prekinio ženklo automobilių Europoje. 2014 metais kompanija pardavė daugiau nei 97 tūkst. „Sportage“ modelių. Tai sudaro 27,5 proc. visų „Kia“ pardavimų.
„Sportage“ dizainą kūrė Frankfurte (Vokietija) įsikūrusios „Kia European Design Studio“ specialistai. Jiems padėjo Korėjos Namyang ir Kalifornijos Irvino dizaino centrų kolegos.
Žvelgiant į „Sportage“ priekį, sunku nepastebėti didžiulio skirtumo tarp naujojo ir ankstesnės kartos modelio: „Kia“ simboliu tapusios „tigro nosies“ grotelės ir žibintai nebėra sujungti, kaip buvo įprasta matyti iki šiol. Žibintai sumontuoti šiek tiek aukščiau. Žemesnės ir platesnės priekinės grotelės ne tik padeda geriau aušinti variklį, bet ir suteikia masyvumo ir griežtumo. Automobilis išsaugojo savo pirmtako plotį (1855 mm).
„GT Line“ linijai priklausantys modeliai turi „cee‘d GT“ modeliui būdingus „ice-cube“ tipo keturgubus LED rūko žibintus bei aliuminio imitacijos buferio apačią.
Naujasis „Sportage“ turi 30 mm ilgesnę ratų bazę (2670 mm) bei yra 40 mm ilgesnis (4480 mm) už savo pirmtaką. Naujasis modelis taip pat turi geresne aerodinamika pasižymintį didesnį oro aptaką.
Nuo aukščiausio stogo taško (lyginant su ankstesniu modeliu, jis liko nepakitęs – 1635 mm) „Sportage“ siluetas švelnia linija leidžiasi link automobilio galo žemyn ir, drauge su didesnėmis ratų arkomis bei griežtesnėmis linijomis, sukuria itin dinamiško automobilio įvaizdį.
Ilgesnis priekis (iki 20 mm) bei trumpesnis galas (iki 10 mm) vizualiai „nuleidžia“ stogo liniją ir „Sportage“ atrodo dar veržliau.
„Sportage“ oro pasipriešinimo koeficientas sumažėjo nuo 0,35 iki 0,33. Geresnę aerodinamiką padėjo sukurti ir rekonstruotas bamperis.
„Sportage“ pirkėjai galės rinktis 16, 17 arba 19 colių aliuminio ratlankius, o „GT Line“ linijai priklausanti versija unikalius 19 colių ratlankius turės jau standartinės įrangos sąraše.
Ankstesnės kartos „Sportage“ turi aiškiai apibrėžtą, vertikalaus dizaino centrinę konsolę, o jo įpėdinio centrinė konsolė suprojektuota horizontaliai.
Aiškesnis, horizontaliai orientuotas prietaisų skydelis padalintas į dvi aiškias zonas – „rodmenų“ ir „valdymo“. „Rodmenų“ zonos pagrindinė užduotis – prietaisų skydelyje bei 7.0 arba 8.0 colių HMI („Human-machine interface“) lietimui jautriame ekrane pateikti visą vairuotojui reikalingą informaciją kuo aiškiau ir patogiau.
Su centrine konsole besijungianti žemiau esanti „valdymo“ zona į vairuotoją pakreipta 10 laipsnių kampu. Daugelį reikalingų funkcijų dabar galima rasti pasirinktame pramoginės ir navigacinės sistemos ekrane.
Lyginant su ankstesnės kartos modeliu, labiausiai, net 30 mm, išaugo naujojo modelio ratų bazė (iki 2670 mm). Dėl to salonas tapo erdvesnis. Naujasis automobilis yra 40 mm ilgesnis (4480 mm). Priekinė kėbulo dalis nuo pradžios iki priekinių ratų ašies padidėjo iki 910 mm, o galinė 10 mm sutrumpėjo (iki 900 mm).
Dėl pakitusių matmenų keleiviai automobilyje gali jaustis erdviau. Erdvė galvai padidėjo iki 997 mm priekyje (+ 5 mm) ir 993 mm (+16 mm) gale, o priekyje ir gale sėdinčių keleivių kojų zona atitinkamai prasiplėtė iki 1129 mm (+19 mm) ir 970 mm (+ 7 mm).
„Kia“ dizainerių komandos sprendimas padidinti automobilio matmenis lėmė didesnę naujojo „Sportage“ bagažinę. Dvigubas grindis turinti bagažinė padidėjo nuo 465 iki 503 l.
Gamintojo teigimu, patobulinta ir sėdėjimo padėtis bei sumažintas triukšmas salone.
Dėl tvirtesnės struktūros naujojo modelio kėbulo atsparumas sukimui padidėjo net 39 proc.
Naujam modeliui buvo panaudota net 51 proc. UHTS plieno. Tvirtesnis plienas buvo naudojamas statramsčiams, šoniniams slenksčiams, stogui bei ratų arkoms gaminti.
„Sportage“ standartinės įrangos komplektui priklauso daug pasyvų saugumą užtikrinančių saugos oro pagalvių: vairuotojo ir priekinio keleivio oro pagalvės, šoninės saugos oro pagalvės priekyje bei saugos oro užuolaidos ir priekyje, ir gale. Standartinės įrangos sąraše taip pat galima rasti ISOFIX tvirtinimo taškus, skirtus saugiai pritvirtinti automobilinę vaiko kėdutę.
Pėsčiųjų saugumu avarijos atveju rūpinasi nuožulnesnis variklio dangtis ir didesnė smūgio „sugėrimo“ zona, padengta saugesne medžiaga ir sintetiniu kaučiuku. Modelio aktyvaus saugumo sistemų gausa dar labiau sumažina sužeidimų tikimybę.
Priklausomai nuo rinkos, automobilis turės tokias saugumo sistemas:
„Autonomous Emergency Braking“ (AEB) sistema. Jos ilgo nuotolio radarai užfiksuoja galimą susidūrimą su kita transporto priemone ar pėsčiuoju ir ima stabdyti automobilį.
„Lane Departure Warning System“ (LDWS) sistema, kuri garsiniu signalu įspėja, kai vairuotojas išvažiuoja iš eismo juostos neįjungęs posūkio signalo.
„Lane Keeping Assist System“ (LKAS) sistema stebi, ar naujasis „Sportage“ neišklysta už eismo juostos ženklinimo ribų ir automatiškai nukreipia automobilį atgal į eismo juostą.
„High Beam Assist“ (HBA) sistema, automatiškai reguliuojanti žibintus, atsižvelgiant į eismo sąlygas.
„Speed Limit Information Function“ (SLIF). Šios sistemos davikliai stebi kelio ženklus ir prietaisų skydelyje juos atkartoja.
„Blind Spot Detection“ (BSD) sistema drauge su „Lane Change Assist“ (LCA) funkcija stebi 70 m atstumu už „Sportage“ važiuojančias transporto priemones ir ant šoninio veidrodėlio esančioje zonoje įspėja vairuotoją apie į „akląją zoną“ patekusį automobilį.
„Rear Cross Traffic Alert“ (RCTA) sistema, įspėjanti apie kitas transporto priemones, kai važiuojate atbuline eiga.
Kaip ir ankstesnis, šis modelis suteikia galimybę rinktis priekinių arba visų varančių ratų pavarą.
Kartu su navigacine sistema veikianti „Kia Connected Services“ suteikia vairuotojui labai naudingos informacijos. Kompanijos „TomTom“ palaikoma sistema rodo eismo pokyčius realiu laiku, įspėja apie greičio matuoklius bei ieško ir parodo vietovės, kurioje esate, orų prognozes. Europos pirkėjams ši sistema nieko nekainuos septynerius metus nuo įsigijimo dienos.
Pramoginė sistema derinama su 160 vatų šešių garsiakalbių garso sistema. Tikri melomanai taip pat galės rinktis galingą 320 vatų „JBL® Sound“ sistemą, turinčią aštuonis garsiakalbius, išorinį stiprintuvą ir „Clari-Fi TM“ atkūrimo technologiją.
Naujasis „Sportage“ galės pasiūlyti bevielį mobilaus telefono kroviklį.
Kaip ir pirmtakas, naujasis „Sportage“ gali pasiūlyti platų dyzelinių ir benzininių variklių asortimentą. Ketvirtos kartos modelis daugelį variklių paveldėjo iš savo pirmtako.
Benzininių variklių gamai priklauso 1,6 l GDI ir naujausias „Kia“ 1,6 l T-GDI varikliai.
130 AG ir 161 Nm sukimo momentu pasižymintį GDI variklį savo įpėdiniui padovanojo trečiosios kartos „Sportage“ modelis.
„Gamma“ 1,6 l T-GDI variklis yra pagamintas „Kia cee‘d GT“ ir „pro_cee‘d GT“ modeliuose montuojamų variklių pagrindu. 174 AG ir 265 Nm sukimo momentą, esant 1500-4500 aps./min., galintis pasiūlyti T-GDI variklis turi naują vieno sraigto turbokompresorių su elektroniniu valdymu.
Atsižvelgdami į dyzelinių variklių populiarumą Europoje, kūrėjai pasirūpino trečios kartos „Sportage“ savininkams jau pažįstamu 1,7 l 113 AG CRDi varikliu bei atnaujintu 2,0 l R varikliu.
2.0 litrų dyzelinis variklis su turbina turi dvi versijas: 134 AG, 373 Nm bei 181 AG, 400 Nm. Šio, pažangesnio bei daugybę atnaujinimų galinčio pasiūlyti variklio blokas yra 5 kg lengvesnis.
Tiek silpnesnę, tiek galingesnę šio dyzelinio variklio versiją galės rinktis ir standartinių, ir „GT Line“ modelių savininkai.
Naujasis „Sportage“ modelis aprūpintas nauja septynių pavarų dvigubos sankabos transmisija (DCT). „Kia cee‘d“ modelyje debiutavusi transmisija bus derinama su naujuoju 1,6 l 174 AG T-GDI varikliu.
Vėliau „Sportage“ pirkėjai galės rinktis šešių pavarų mechaninę arba automatinę transmisiją.
Europos prekybos salonus naujasis „Sportage“ modelis pasieks pirmąjį 2016 m. ketvirtį. Būsimieji šeimininkai drauge su automobiliu gaus 7-erių metų arba 150 tūkst. km garantiją. Daugiau techninių detalių apie šį modelį bus paskelbtą šiek tiek vėliau, prieš jam pasirodant prekyboje.
kia sportagekiamiesto visureigis
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.