Pėstieji ir dviratininkai nebuvo nuskriausti – jie naudojosi šalia remontuojamo tilto pastatytu laikinuoju tilteliu.
Naujoji uosto, Pilies ir Minijos gatvių arterija – viena pagrindinių uostamiesčio vidinių jungčių. Pilies tiltu vykstama iš senamiesčio į šiaurinę miesto dalį – čia niekada nenutrūkdavo automobilių srautas.
„Į situaciją žvelgiame kompleksiškai – tvarkant šią arteriją, prireikė miestiečių kantrybės įveikiant laikinus nepatogumus. Džiugu, kad vienu metu pavyko atlikti daugybę skirtingų darbų. Bet ne ką mažiau svarbu, kad atverta eismui ji funkcionuotų sklandžiai“, – akcentavo statybas apžiūrėjęs Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.
Pasak rangovų, visi darbai vykdomi pagal tvarkaraštį. Beliko paskutiniai štrichai ir dokumentų sutvarkymas, tad spėti iki nustatyto termino nesutrukdytų ir žiemiški orai.
Laikinai apribojus eismą šioje vietoje buvo pasinaudota proga atlikit ir kitus darbus aplinkinėse vietose: baigiami remontuoti lietaus nuotekų tinklai nuo Pilies ir Žvejų iki Daržų gatvės.
Iki didžiųjų metų švenčių bus baigti inžinerinių tinklų Piliavietėje statybos darbai.
Pilies gatvėje buvo nukirstos senos ir sergančios tuopos, kėlusios grėsmę pėsčiųjų bei vairuotojų saugumui. Vietoje jų atsodinti 25 jauni klevai.
Žiedinė sankryža, laikinai įrengta vietoje šviesoforu reguliuotos Pilies-Minijos-Sausio 15-osios gatvių sankryžos, bent mėnesį veiks ir atnaujinus įprastą eismą šioje miesto dalyje. Transporto specialistai ir kelių policijos atstovai sutaria, kad šis variantas - daug saugesnis.
Visi tilto remonto ir prieigų tvarkymo darbai miestui kainavo beveik 20 mln. lt. Pilies tilto remontui Automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos skyrė 3,5 mln. Lt.
Pilies tiltas buvo uždarytas kovo mėnesį.
Į senamiestį vedančiu Biržos tiltu galėjo važiuoti tik miesto viešasis ir specialusis transportas, neįgaliųjų automobiliai, taksi, o kitiems leista kirsti tik trumpą atkarpą nuo tilto iki Turgaus gatvės ir tik tam tikru metu, kai nebūdavo spūsčių.
Raginimu pastatyti savus automobilius ir naudotis visuomeniniu transportu klaipėdiečiai nepasinaudojo – vienintelė abu miesto galus jungianti arterija Mokyklos gatve nuolat būdavo užkimšta.
Vairuotojai rizikuodami važinėjo Biržos tiltu ir Tiltų gatve nepaisydami, kad čia nuolat budėdavo pareigūnai, ir mokėjo baudas už Kelių eismo taisyklių pažeidimus.