Sudėtingoje sankryžoje ties nuvažiavimu per tris dienas kilo jau keletas techninių avarijų, o dėl naujo draudimo piko valandomis sukti į Žvėryną vairuotojai verčiami laukti spūstyse apie valandą, kad galėtų grįžti į tą pačią Geležinio Vilko gatvę, kurią naujoji estakada turėjo padėti aplenkti.
Yra papildoma sekcija, bet važiuoti negalima
Dvejus metus statytos estakados esmė buvo leisti iš pietinės Vilniaus pusės važiuojantiems į Žvėryno, Viršuliškių, Karoliniškių ir Pilaitės rajonus išvengti stumdymosi kasdien ryte ir vakare užsikemšančioje Geležinio Vilko gatvės dalyje ties Seimu.
Tuojau po estakados atidarymo socialiniuose tinkluose užvirė aktyvios vilniečių diskusijos.
Sostinės gyventojai stebisi, kad atvažiavus nuo Geležinio Vilko g. į Goštauto gatvę iki sankryžos su Gedimino pr. įrengtas šviesoforas su papildoma sekcija posūkiui į kairę, tačiau ten pat pakabinta ir lentelė draudžianti tą daryti darbo dienomis nuo 16 iki 19 val.
Nurodytomis valandomis į Žvėryną šiuo tiltu apskritai negalima važiuoti, nors būtent tada vairuotojams šį tiltą kirsti reikia labiausiai.
Tokiu būdu vairuotojams norintiems patekti į Žvėryną, Karoliniškes, Pilaitę ar Justiniškes tenka grįžti į Geležinio Vilko gatvę, o piko metu tiek Goštauto gatvėje, tiek ir Gedimino prospekte susidaro didžiulės spūstys.
Kita problematiška vieta sostinės vairuotojams yra ties estakados nuvažiavimu. Prie šviesoforais reguliuojamų ir žiedinių sankryžų įpratusiems eismo dalyviams kyla keblumų aiškinantis, kuris gi iš jų turi važiuoti pirmas.
Situacijos nepalengvina ir neaiškiai išdėstyti ženklai.
Pagal juos estakada atvažiuojančiam vairuotojui pagrindinis kelias yra tiesiai, tačiau tą patį ženklą mato ir iš Geležinio Vilko g. ties estakados apačia išsukę vairuotojai, kuriems skirtas ženklas stovi šiek tiek toliau.
Nejuokingas eksperimentas
Vilniaus savivaldybei daugiau nei dvejus metus statyta transporto jungtis kainavo 36 mln. litų. Skaičiuojama, kad naujuoju viaduku kasdien pravažiuos 16 tūkst. automobilių srautas. Naujasis statinys turėjo palengvinti susisiekimą su Žvėrynu, Gedimino pr. ir Antakalniu.
Vilniaus miesto savivaldybė atsiprašė vairuotojų už laikinus nepatogumus, kuomet Žvėryno tiltu laikinai apribotas transporto priemonių eismas vakarinio piko metu nuo 16 val. iki 19 val., ir ribojamas transporto eismas kairiuoju posūkiu iš A. Goštauto gatvės į A. Mickevičiaus g. „Tai tyrimas, kuris būtinas siekiant detaliau išanalizuoti transporto srauto struktūrą. Rytoj (lapkričio 27 d., ketvirtadienį - red past.) yra paskutinė tyrimo diena ir vėliau eismas bus atnaujintas.
Specialistai išanalizavę duomenis geriau įvertins eismą šioje vietoje, galės pateikti efektyvesnius eismo reguliavimo siūlymus“, - komentavo savivaldybės viešųjų ryšių specialistė Inga Simanonytė.
Problemos neįžvelgė
Vilniaus miesto savivaldybė teisinasi, kad Žvėryno tiltu tyrimų metu galėjo važiuoti aptarnaujantis transportas. Taigi, pagal galiojančias taisykles ir toliau juo galėjo naudotis, šioje vietoje veikiančios įmonės, įstaigos, organizacijos, čia gyvenantys asmenys, taip pat krovinius gabenančios transporto priemonės. Pirminiais duomenimis pagal gautus eismo srautų duomenys, nustatyta, kad po estakados atidarymo eismo srautai A.Goštauto gatve link Gedimino prospekto į miesto centro dalį padidėjo 34 proc.
Nesklandumų susijusių su eismo srautais link Žvėryno savivaldybės atstovai nepastebėjo.
Anot I.Simanonytės, srautai kol kas yra nusistovėję ir ženklių pokyčių nėra. Vakarinio piko metu valandinis eismo srautų pokytis į minėtą teritoriją svyruoja 5 proc. ribose - tai sumažėja, tai padidėja.