Viena reikšmingiausių naujienų – visiškai naujas mažylis iš Prancūzijos
„Renault Twingo“, kurį ištyrinėti dar mažai kam pavyko. Neįtikėtinai
mažas šio automobilio variklis sumontuotas galinėje dalyje ir suka
galinius ratus.
Salono erdvė nustebina – 180 centimetrų ūgio žmogus gali labai patogiai
įsitaisyti vairuotojo vietoje.
Didžiausia „Škoda“ stendo naujiena – praktiškumą ir pravažumą
vertinantiems vairuotojams skirtas „Octavia Scout“. Visi varantieji
automobilio ratai automatiškai įsijungia tuomet, kai tik davikliai
užfiksuoja pablogėjusį padangų sukibimą su kelio danga.
„Nissan“ stende parodos lankytojams pristatomos keturios iš aštuonių šiemet pasirodysiančių kompanijos naujienų. Šviežiausia iš jų – kompaktiškas hečbekas „Pulsar“.
Gamintojo atstovai giriasi, kad „Pulsar“ ratų bazė – ilgiausia savo klasėje. Greta hečbeko lankytojai gali iš arčiau susipažinti ir su naujos kartos „X-Trail“. Ekspozicijos modelių gamą užbaigia Lietuvoje populiarumo sulaukęs „Nissan Qashqai“ bei jo „mažasis brolis“ - atnaujinto dizaino „Juke“.
Dar vienas mažylis daugeliui negirdėtu pavadinimu – tai Prancūzijoje
gaminamas „Ligier“. Šiemet tokią transporto priemonę įsigijo tik trys
klientai, tačiau pardavėjai viliasi, kad jų gretos didės.
„Ligier JS 50“ modelio automobilį galima vairuoti turint AM kategorijos
vairuotojo pažymėjimą – jau nuo 15 metų.
Įspūdingų bekelės galiūnų mėgėjams vertėtų apžiūrėti „CF MOTO“
motociklus, keturračius, motovisureigius. Šis gamintojas veiklą pradėjo
tik 1989 metais, tačiau Europos rinkoje sėkmingai konkuruoja su tokią
pačią produkciją siūlančiais „Honda“, „Yamaha“.
Dvyliktą kartą surengta paroda veiks iki sekmadienio vakaro.