Ši gatvė – vienas infrastruktūros projektų, kurių uostamiestyje Europos Sąjungos ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVUD) lėšomis įgyvendino uosto direkcija.
„Šios gatvės rekonstrukcija ypač svarbi, nes gatvė reprezentuoja uostamiestį svečiams, atplaukiantiems iš kitų šalių į tarptautinę perkėlą. Prastos būklės gatvę buvo būtina sutvarkyti ir dėl čia esančių pagrindinių Klaipėdos daugiamodalių terminalų“, – sakė susisiekimo viceministras Saulius Girdauskas.
Pustrečio kilometro atkarpa pradėta rekonstruoti prieš trejus metus. Atliktų darbų suma siekia beveik 30 mln. litų.
Pirmiausia buvo įgyvendintas Perkėlos gatvės rekonstrukcijos projektas, o 2011-aisiais imtasi ir Kairių gatvės rekonstrukcijos projekto.
Šis projektas buvo įgyvendinamas trimis etapais. Pirmuoju etapu rekonstruotas 761 m ilgio Kairių gatvės ruožas nuo skirtingų lygių sankryžos (Taikos pr. su Kairių g.) iki Klaipėdos arba vadinamojo Vilhelmo kanalo, nutiestas 110 kV orinės linijos kabelis.
Antruoju etapu rekonstruotas Kairių gatvės automobilių tiltas per Klaipėdos kanalą. Trečiuoju – dar vienas gatvės ruožas, prasidedantis prie tilto per Klaipėdos kanalą, iki geležinkelio tilto.
Iš viso rekonstruota 2 tūkst. 570 metrų Kairių gatvės. Projekto kaina – 29 mln. 675 tūkst. 764 litai.