Ši sutartis yra didžiausias iki šiol japonų gamintojo rėmimo sandoris, kuriuo „Nissan“ įgyja oficialaus partnerio visame pasaulyje nuo 2014–2015 m. iki 2017–2018 m. sezono imtinai statusą.
„Nissan“ veikla sutelkta į jaudinančias naujoves, todėl mes, kaip partneriai su UEFA, ieškome naujų būdų, kaip praturtinti UEFA Čempionų lygos patirtį.
Prestižiškiausias Europoje futbolo turnyras taps svarbia pasauline „Nissan“ arena. Mūsų tikslas – sužadinti viso pasaulio gerbėjų aistrą futbolui ir mūsų automobiliams. Ir viena, ir kita sukurta nuostabių žmonių, kurie su užsidegimu atlieka savo darbą“, - pasakojo „Nissan“ viceprezidentas ir tarptautinės rinkodaros bei komunikacijų vadovas Roelas de Vriesas.
Tapusi oficialia partnere, „Nissan“ bendrovė turės išskirtines teises į rungtynes, treniruotes prieš rungtynes, informacinę medžiagą, žiniasklaidą, šeimininko statusą, renginius ir finalą.
Komentuodamas pasirašytą sutartį, „UEFA Events SA“ rinkodaros direktorius Guy-Laurent'as Epsteinas teigė: „Tai viena iš keturių didžiausių automobilių pramonės grupių pasaulyje. Manome, jog ši partnerystė taps puikiu jaudinančių naujovių sandoriu visose pasaulio rinkose. Esame įsitikinę, jog „Nissan“ pasinaudos UEFA Čempionų lyga kaip puikia galimybe toliau sėkmingai plėtoti savo veiklą.“
Anot R.de Vrieso, UEFA Čempionų lyga per sezoną surenka per 4 mlrd. televizijos žiūrovų, tad ši sutartis padės „Nissan“ pritraukti naują auditoriją ir per visas Europos futbolo rungtynes garsinti savo prekės ženklą.
„Nissan“ taip pat remia 2016 m. Rio de Žaneiro olimpines žaidynes, Didžiosios Britanijos ir Meksikos olimpines rinktines, Afrikos Tautų taurės turnyrą, NCAA futbolo rungtynes, „Heisman Trophy“ turnyrą, Kanados futbolo lygą ir „GT-R“ ambasadorių Usainą Boltą.