Oficialiame laiške EK reikalauja, kad Vokietija „imtų taikyti visas“ naująsias nuostatas, nes šiuo metu rinkoms tiekiamos „Vokietijos gamintojos transporto priemonės neatitinka Europos Sąjungos įstatymų“.
Nuo praėjusių metų sausio 1 d. ES nuostatos reikalauja, kad automobilių gamintojai naudotų aušinimo skystį „R1234yf“. Tačiau „Daimler“ tebenaudoja senesnį aušinimo skystį „R134a“, nes atlikti tyrimai parodė, kad naujosios dujos užsidega lengviau ir kelia automobiliams didesnį sprogimo pavojų įvykus avarijai.
„R1234yf“ kūrėjai atmeta „Daimler“ pretenzijas, bet Vokietijoje automobilių gamybos milžinei šalyje buvo suteiktas specialus leidimas naudoti senesnės gamybos dujas.
Vokietija turi per ateinančius du mėnesius atsakyti į šį oficialių kaltinamąjį laišką, arba prieš ją bus imtasi teisinių veiksmų.