Bendrovės ekspozicijoje galima susipažinti su projektu „Audi Urban Future Initiative“, atskleidžiančiu „Audi“ specialistų viziją kaip miestiečiai galėtų keliauti iš taško A į tašką B.
Pasitelkusi Bostono miesto transporto sistemoje surinktus mokslinių tyrimų duomenis ir 2012 metais surengto konkurso „Audi Urban Future Award 2012“ laimėtojų įžvalgas, bendrovė sumodeliavo trijų skirtingų didmiesčio gyventojų grupių susisiekimo poreikius.
Iniciatyvos vystytojų nuomone, yra trys didmiesčio gyventojų tipai - „priemiesčio kaubojus“, „grafikų žonglierius“ ir „plaukikas prieš srovę“.
Priemiesčio kaubojus gyvena užmiestyje ir į darbą miesto centre vyksta savo automobiliu. Atvykus šalia darbo vietos, prasideda ilgos vietos paieškos, dažnai tuščiai važinėjant automobilių užgrūstomis miesto centro gatvėmis.
Šio tipo žmonėms labai praverstų įvairios automatizuoto statymo paslaugos. Išmaniojo telefono programėlės galėtų operatyviai informuoti apie netoliese esančias laisvas stovėjimo vietas.
Žvelgiant toliau į ateitį, galima būtų projektuoti ir automatinį automobilio nuvairavimą į arčiausią laisvą stovėjimo vietą.
Palikęs automobilį tiesiog gatvėje, Priemiesčio kaubojus galėtų pėsčiomis eiti į savo darbo vietą biurų pastate, o paliktas veikiantis automobilis saugiai pats nuvažiuotų į artimiausią stovėjimo vietą, automatiškai užsiregistruotų joje ir nurodytų į savininko mobilųjį telefoną savo vietą.
Grafikų žonglierius irgi gyvena užmiestyje, bet į darbą miesto centre vyksta keliomis pagal griežtą grafiką važinėjančiomis transporto priemonėmis.
Pavyzdžiui, atvykęs nuosavu automobiliu iki prie miesto ribų esančios didelės automatizuotos stovėjimo aikštelės, jis persėda į visuomeninį transportą ir mieste važinėja jo maršrutais arba juda pėsčiomis.
Tokius susisiekimo poreikius turintiems miestiečiams jau šiuo metu gali padėti kai kurios „Audi connect“ internetinės paslaugos, pavyzdžiui nustatančios automobilio buvimo vietą ir operatyviai pateikiančios netoliese kursuojančių autobusų ir traukinių tvarkaraščius.
Plaukikas prieš srovę – visiškai priešingas anksčiau aprašytiems keliautojams. Jis gyvena mieste ir automobiliu vyksta darbą užmiestyje. Į darbą dažniausiai važiuoja prieš pagrindinį transporto srautą ir kelionė einasi daugmaž sklandžiai.
Sunkiau būna grįžti namo į miestą, kai tokį keliautoją vargina automobilių spūstys ir didelių apkrovų sumažėjęs sankryžų pralaidumas.
Be to, vakare sunkiau rasti ir stovėjimo vietą. Tokius susisiekimo poreikius turintiems miestiečiams gali padėti „Audi“ specialistų kuriamos automatizuoto vairavimo miesto eismo sraute sistemos ir įvairios važinėjimui mieste pritaikytos navigacinių sistemų funkcijos.
Visos minėtos ateities transporto vizijos parodos CES 2014 lankytojams pateikiamos kaip įtaigūs kino filmai ir grafinės vizualizacijos. Jos taip pat rodo, kiek „Audi“ bendrovė šiuo metu pažengusi tokių vizijų įgyvendinimo srityje.
Su ateities transporto vizijų plėtojimu glaudžiai susijęs 2010 m. Audi bendrovės įsteigtas ir kas dvejus metus rengiamas ateities miesto transporto vizijų konkursas „Audi Urban Future Award“.
Jame dalyvauja 4 mokslininkų ir ekspertų komandos, po vieną išrenkamos įvairiuose pasaulio regionuose.
Parodos CES 2014 atidarymo išvakarėse vykusiame renginyje JAV atstovus paskelbė „Audi“ vadovas Rupertas Stadleris. Regiono nugalėtojais tapo daugiausiai internautų balsų surinkęs JAV kolektyvas, kurį sudaro miestų projektuotojas Philipas Parsonsas ir mobilumo ekspertas Federico Parolotto.
Kitų trijų regionų nugalėtojai dar neišrinkti, bet visos keturios komandos pretenduos į100 tūkst. eurų vertės piniginį prizą.