Naujojo „Huracan“ kėbulas šiek tiek primena „Aventador“ linijas. Žemas, platus, aptakus kėbulas prasideda ir baigiasi aštrių, kampuotų linijų buferiais, o šonus pabrėžia strėlės formos oro paėmimo angos.
Vos pasirodžius pirmoms žinioms apie naujojo modelio pavadinimą gerbėjai ėmė svarstyti, ar tik „Lamborghini“ neapleido senos tradicijos automobilius vadinti garsiausių koridos bulių vardais, mat „Huracan“ ispaniškai reiškia uraganą.
Tačiau gamintojas išaiškino, kad „Conte de la Patilla“ veislės bulius, vardu Huracanas, iš tiesų kovėsi koridoje 1879 metais ir pasižymėjo drąsa bei agresyvumu.
Automobilį į priekį varo 5,2 litro V10 formos variklis, kurio galia užkoduota „Huracan LP610-4“ pavadinime – 610 AG motoro galia per naują 7 laipsnių pavarų dėžę su dviguba sankaba atitenka visiems 4 ratams.
„Huracan“ įsibėgėjimas iki 100 km/val. nemuša rekordų ir siekia 3,2 sekundės, o didžiausias automobilio greitis viršija 325 km/val.
„Lamborghini“ neslepia, kad šiame sportiniame automobilyje pagalvota ir apie aplinkos apsaugą. Jis netgi turi miesto automobiliams įprastą „Start/stop“ sistemą, kuri stabtelėjus automatiškai užgesina variklį, o 100 km turėtų užtekti tik 12,5 litrų benzino.
Taip pat automobilyje bus galima keisti važiavimo nustatymus tarp „strada“ (gatvės), „sport“ ir „corsa“ (lenktynių). Šie režimai pakoreguos variklio, važiuoklės, keturių varomų ratų sistemos ir stabilumo kontrolės darbą.
Anglies-keramikos stabdžiai įtraukti į bazinę automobilių komplektaciją, o kintamo perdavimo vairas ir magnetiniai amortizatoriai gali būti užsakomi už papildomą kainą.
Kokia bus bazinė „Huracan“ kaina, gamintojas dar nepraneša. Oficialiai automobilis bus pristatytas kitų metų kovą Ženevos automobilių parodoje, bet iki tol „Lamborghini“ planuoja jį parodyti 130 renginių, kurie vyks 60 pasaulio miestų.