„Dešimt metų to laukėme, - užtikrino „Porsche“ klubo prezidentas Edvinas Mamedovas. - Visa laimė, kad automobiliai beveik negenda, bet gerai turėti servisą šalia.“
Jis neslėpė girdėjęs ir atvejų, kai „Porsche“ savininkas sugedusį automobilį turėjo vežti į Rygą ant autovežio, nes anksčiau tai buvo artimiausia vieta, kur veikia oficialus vokiškos markės servisas.
Kartais tai tekdavo daryti ir tepalus pasikeisti primiršusiems vairuotojams, nes nuriedėjus iki Rygos būtų viršytas leidžiamas kilometrų limitas. Tokia kelionė ne tik brangiai kainuodavo, tačiau ir užimdavo visą darbo dieną.
„Serviso labai reikėjo. Kas turi naujus ar apynaujus automobilius, nepatogu 300 km važiuoti į vieną pusę vien tam, kad tepalus pasikeisti“, - tvirtino „Porsche“ klubo koordinatorius Andrius Karnašnikovas.
Pašnekovas atskleidė, kad kai kurie „Porsche“ gerbėjai, galintys sau leisti naują automobilį, rinkdavosi BMW ar „Mercedes-Benz“, nes bijodavo tolimų kelionių į servisą.
Senesnių automobilių savininkai paprastai iki Rygos nevažiuodavo ir taisydavo savo automobilius kitų markių servisuose, tačiau, pasak A.Karnašnikovo, kai kurių gedimų taisymas yra labai specifinis.
„Elementarų važiuoklės remontą galima ir kitur atlikti, bet jei variklį reikėtų taisyti, ne bet kas gali tai padaryti. Yra daug niuansų“, - sakė jis.
„Porsche“ gerbėjai įvertino ir žmogišką ryšį, bendravimą su mėgstamos markės atstovais. „Prime auto“ Lietuvoje pradėjo veikti keletą mėnesių prieš salono atidarymą, taigi „Porsche“ klubas jau spėjo susipažinti su atstovybės darbuotojais bei kartu dalyvauti renginiuose.
„Visame pasaulyje yra priimta, kad automobilių atstovai palaiko klubo veiklą, dalyvauja renginiuose ar kaip atstovai, paremia“, - pasakojo A.Karnašnikovas.