Šveicarijos konkurso „Metų automobilis 2014“ žiuri nariais buvo 14 žurnalistų, specialistų ir lenktynininkų. Jie pagal įvairius kriterijus vertino per pastaruosius dvylika mėnesių Šveicarijos rinkai pristatytus 37 naujus automobilių modelius.
Po statinės apžiūros ir bandymo uždaroje trasoje laimėtoju tapo naujasis „Peugeot 308“, po jo geriausi buvo „BMW i3“ ir „Tesla Model S“.
Žiuri iš Šveicarijos ypatingą įspūdį paliko naujojo modelio efektyvumas, nulemtas mažesnio automobilio svorio ir optimizuotos aerodinamikos, bei bendra dinamika.
„Peugeot 308” buvo įvertintas ir Baltijos šalyse. Estijos „Metų automobilio 2014“ konkurse jis pateko tarp penkių finalininkų, Latvijoje užėmė 2 vietą, o Lietuvoje - 3 vietą.
Rugsėjo pabaigoje „Peugeot 308“ pradėta prekiauti Baltijos šalyse. Tai išskirtinis, lakoniško dizaino hečbekas, gimęs bendradarbiaujant dizaineriams ir inžinieriams.
„Peugeot Baltic“ rinkodaros vadovė Kerli Maro sako, kad 308-asis modelis spėjo sudominti automobilių pirkėjus ir specialistus.
„Šiame automobilyje pavyko suderinti labai įdomią dizaino kompoziciją, važiavimo malonumą, praktiškumą ir aplinkosaugą. Taigi nieko keisto, kad susidomėjimas yra didžiulis ir metų automobilio konkursuose Europoje ir Baltijos šalyse 308-asis modelis yra stiprus konkurentas,“ – įsitikinusi K.Maro.
„Peugeot 308“ siūlo aukščiausios klasės važiavimo malonumą, kurį užtikrina galingi ir ekonomiški varikliai. CO2 išmetamųjų dujų ir degalų sąnaudų rodikliai pasiekė visiškai naują lygį – teršalų išmetama mažiau nei 85 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos prasideda nuo 3,7 l 100/km.
Dėl naujos EMP2 platformos naujasis 308 yra pats lengviausias savo klasės modelis – net 140 kg lengvesnis nei ankstesnė versija, be to, dėl 4,25 metro ilgio, pats kompaktiškiausias. Taip pat automobilis turi žemiausią svorio centrą.
Minimalistinio interjero centre – „Peugeot Cockpit“ vairuotojo vieta, kurią išskiria mažesnis vairas, „Head Up Display“ tipo rodmenų blokas, kad būtų lengviau skaityti informaciją, aukščiausias centrinis pultas ir 9,7 colių jutiklinis ekranas, apimantis daugumos papildomų įrenginių valdymą.
Toks naujoviškas sprendimas padėjo dizaineriams sukurti labai paprastą ir originalų valdymo skydelį su vos keliais mygtukais. Nauja įranga – tai aukštesnio lygio įrangą turinčių versijų standartinei įrangai priklausantys priekiniai LED žibintai.
Lapkričio pabaigos duomenimis, Europoje buvo registruota 26 tūkst. naujojo modelio užsakymų, tai viršijo pradinius lūkesčius. 2014 metų pavasarį gamintojas žada pasiūlyti daugiau kėbulo tipų, variklių ir pavarų dėžių.