Visus pagamintus ir dar tik planuojamus pagaminti 499 „LaFerrari“ automobilius gamintojas jau pardavė.
„Šis automobilis bus pavyzdys visai automobilių pramonei. Nuostabaus dizaino ir itališkos istorijos derinys pavertė šį modelį geidžiamiausiu pasaulyje“, - sakė „Ferrari“ Šiaurės Amerikos padalinio prezidentas Marco Mattacci portalui cnbc.com.
„LaFerrari“ yra pirmasis italų gamintojo superautomobilis, išleistas per dešimtmetį nuo tada, kai 2002-aisiais pasirodė išskirtinis „Ferrari Enzo“.
Naujasis modelis yra pirmasis „Ferrari“ hibridinis automobilis. Jo 6 litrų darbo tūrio, 12 cilindrų benzininis motoras, suderintas su elektros varikliu išvysto net 963 AG.
Iki 100 km/val. jis įsibėgėja per mažiau nei 3 sekundes, 300 km/val pasiekia per 15 sek, o didžiausias jo greitis viršija 350 km/val. Todėl nieko keisto, kad joks „Ferrari“ modelis neapvažiavo Fiorano bandymų trasos greičiau už „LaFerrari“.
Šis modelis taip pat turėtų padėti „Ferrari“ susigrąžinti išskirtinumą. Anksčiau ši markė buvo didžiausios prabangos ženklas, tačiau kai atsirado brangesnių ir labiau išsiskiriančių modelių, kaip „Bugatti Veyron“ ar „Pagani Zonda“, „Ferrari“ tapo vienu iš daugelio turtuolių žaisliukų.
Todėl „Ferrari“ nusprendė apriboti gamybą ir taip vėl įsiterpti tarp pačių geidžiamiausių. Įmonė pranešė, kad šįmet bus pagaminta 7 tūkst. naujų automobilių, 300 vienetų mažiau, nei pernai. Kol kas jos planas einasi puikiai – per 9 mėnesius įmonės apyvarta pakilo 6 proc., o pelnas - net 20 proc. iki 350 mln. JAV dolerių (apie 889 mln. litų).