Pirmosiomis šalimis, kuriose kitais metais bus parduodami nauji modeliai, taps Kanada, Nyderlandai, Japonija, Švedija, Šveicarija, Didžioji Britanija ir JAV. Kitais metais bus patvirtintos likusios rinkos ir gamintinų automobilių kiekis.
„Automobilis sukurtas tiems, kurie kaip ir mes turi aistrą „Polestar“ – kai vairavimas yra esmė, ir kai vairavimo malonumą galima jausti visus metus, visuose keliuose ir bet kokiomis oro sąlygomis. Tai yra mėgstančio vairuoti automobilis realiam gyvenimui,“ – sakė „Polestar“ vadovas Christianas Dahlis.
„Sukonstravę V60 modelį, mes didžiuojamės tęsdami ir turtindami greitųjų universalų tradicijas, kurios gerai žinomos mūsų entuziastams nuo Britanijos kėbulinių automobilių čempionatų laikų, kai startavo „Volvo 850 BTCC,“ – pridūrė jis.
„Mūsų bendradarbiavimas automobilių sporto srityje su „Polestar“ vyksta jau beveik du dešimtmečius ir tai leidžia pamatyti, kaip „Polestar“ gali panaudoti savo patirtį automobilių sporte konstruojant įdomius ir konkurencingus modelius,“ – sakė „Volvo Car Group“ automobilių sporto padalinio direktorius Derekas Crabbas.
Naujasis modelis konstruotas naujausios kartos „Volvo S60 ir V60“ pagrindu ir pažymi „Polestar“ modelių gamos gamybos pradžią.
Pravažiuota tūkstančiai kilometrų vingiuotais kalnų keliais, greitkeliais, nuo Pietų Europos iki Šiaurės Švedijoje.
„Polestar“ studijos inžinieriai padidino važiuoklės tvirtumą ir parinko 80 proc. standesnes spyruokles, lyginant su „S60 R-Design“ versija.
Šie pokyčiai kartu su aukšto lygio „Öhlins“ amortizatoriais ir 20 colių „Polestar“ ratlankiais suteikia preciziškumą, komfortabilumą ir vairavimo malonumą.
Didelių pakitimų patyrė ir stabdžių sistema. Labiausiai matomi yra 371 mm skersmens aušinami priekiniai diskai ir „Brembo“ laikikliai, garantuojantys aukšto lygio stabdymo savybes.
Išskirtinės „S60 ir V60 Polestar“ eksploatacinės savybės pasiektos ir pagerinus aerodinamines savybes. Tai subtiliai, bet efektyviai padaryta atsižvelgus į gautus bandymų rezultatus „Volvo Cars“ aerodinaminiame tunelyje.
Pokyčiai yra matomi žiūrint į priekinį oro aptaką, kuris optimizuoja apatinį oro srautą, taip pat ir į galinį oro aptaką bei difuzorių, didinantį prispaudžiamąją jėgą.
Šešių cilindrų T6 variklis su turbina bei tarpinio oro aušintuvu yra 350 AG/257 kW galios, (esant 5700 aps./min), sukimo momentas – 500 Nm (esant 2800 aps.). Išmetamosios dujos išeina per nerūdijančio plieno 2,5 colio skersmens vamzdžius, suteikiančius specifinį variklio garsą.
Šešių laipsnių automatinė pavarų dėžė komplektuojama su nauja greito pavarų perjungimo prie vairo sistema, kuri kartu su keturiems varomiems ratams skirta ir „Polestar“ pritaikyta „Haldex“ sistema, leidžia automobiliui 100 km/val. greitį išvystyti per 4,9 s, o maksimalus greitis siekia 250 km/val.
Pavarų dėžė, taip pat keturių varančiųjų ratų bei traukos kontrolės sistemos pritaikytos aktyviam vairavimo stiliui bei maksimaliam sukibimui esant įvairioms situacijoms.
Salono apdailai, pavyzdžiui, vairaračiui, sėdynėms ir kitoms detalėms, panaudotos naujos detalės, medžiagos ir naujos „Polestar“ spalvos.
„Mes žengėme didelį žingsnį į priekį visose srityse, nuo važiuoklės ir variklio, iki interjero bei eksterjero detalių. Plėtros darbai buvo sutelkti siekiant sukurti automobilį, kurį jūs norite naudoti kiekvieną dieną, tiek iš praktinės pusės, tiek ir iš emocinės,“ – pažymėjo „S60, V60 Polestar“ Techninis projekto vadovas Henrikas Friesas.