Didžiausią neigiamą įtaką turėjo užsienio valiutos kurso pokyčiai ir nepriklausomų pardavimo atstovų atsargų sumažėjimas. Tačiau per šiuos metus įregistruoti 614 tūkst. 888 nauji „Renault“ ir „Dacia“ automobiliai - 3,1 proc. daugiau nei pernai.
Bet pasaulinė automobilių rinka per šiuos metus išaugo 4,6 proc., taigi „Renault“ augimas neviršijo vidurkio.
Europos rinkoje, kuri per trečiąjį ketvirtį išaugo 2,5 proc., pastebimi stabilizacijos požymiai. „Renault“ įmonių grupė skelbia, kad čia pardavimas išaugo 10,2 proc. ir leido 0,6 procentinio punkto padidinti užimamos rinkos dalį, kuri šiuo metu siekia 9,1 proc.
Vienas svarbiausių veiksnių, lėmusių geresnius veiklos rezultatus – tai naujųjų automobilių modelių populiarumas. Nuo pat „Renault Captur“ debiuto šių metų kovo mėnesį, „Renault“ įmonių grupė pardavė daugiau nei 48 tūkst. šio modelio vienetų.
Dabartinė „Renault“ įmonių grupės rinkos dalis Prancūzijoje – 26,4 proc. Automobilių „Captur“ ir naujojo „Clio“, kuris tapo perkamiausiu visų segmentų automobiliu Prancūzijoje, populiarumas didžia dalimi lėmė ir didesnį įregistruotų naujų automobilių skaičių.
Įmonių grupės rinkos dalis Jungtinėje Karalystėje padidėjo iki 11,6 proc. Augimo varikliu šioje rinkoje tapo naujieji „Dacia“ serijos automobiliai – jų įregistruota 42,5 proc. daugiau nei pernai.
Pagal užimamą rinkos dalį, kuri per ataskaitinį laikotarpį padidėjo 0,2 procentinio punkto ir šiuo metu siekia 7,0 proc., „Renault“ prekės ženklas Europoje užima trečiąją vietą.
Skelbiama, kad 2,1 proc. rinkos užimantis „Dacia“ prekės ženklas pasiekė geriausių savo istorijoje ketvirčio rezultatų.
Ne Europos šalyse „Renault“ įmonių grupės pardavimų apimtys išaugo 4,8 proc., neskaitant Irano. Pardavimų apimtys ne Europos šalyse sudarė 52 proc. visų pardavimo apimčių, arba 3 procentiniais punktais mažiau nei 2012 m.
Amerikos šalių regiono rinkoje, kuri susitraukė 2,8 proc., naujų automobilių įregistruota 0,5 proc. daugiau.
Eurazijos regione įmonių grupės pardavimai išaugo 18,2 proc., nors pati rinka susitraukė 4,2 proc. Traukėsi ir Rusijos rinka (7,8 proc.), tačiau dėl „Duster“ patrauklumo čia ypač išaugo naujų įregistruotų automobilių skaičius (17,5 proc.). Rusija – trečioji pagal dydį „Renault“ rinka, o pagal populiarumą „Renault“ prekės ženklas čia tvirtai žengia antroje vietoje – jį lenkia tik „Lada“.
Azijos ir Ramiojo vandenyno šalių rinkoje, kuri išaugo 6,1 proc., įregistruotų įmonių grupės naujų automobilių skaičius sumažėjo 30,4 proc. Atmetus Iraną, augimas šiame regione būtų 6,6 proc.