Gamintojo teigimu, šis motociklas žymi naują etapą opoziciniais varikliais varomų GS serijos modelių istorijoje, kuri jau tęsiasi daugiau nei 30 metų.
„BMW R 1200 GS Adventure“, kaip ir ankstesnis modelis „R 1200 GS“, yra varomas tokiu pat oru ir skysčiu aušinamu opoziciniu 1,7 litro varikliu, kurio galia siekia 92 kW (125 AG) esant 7750 aps./min.
Išskirtinė šio agregato funkcija, kuri buvo specialiai sukurta „R 1200 GS“ ir pristatyta praėjusiais metais, yra nauja „Precision“ aušinimo sistema, kuri aušinimui vietoj tepalų naudoja vandenį.
Savo nauju, grubesniu kėbulo dizainu pranašumą demonstruojantis modelis gali pasigirti ir dar keliomis naujovėmis – siekiant didesnio galingumo jame sumontuotas naujas vertikalus išmetamasis vamzdis bei šešių greičių pavarų dėžė, kuri yra integruota į variklio korpusą kartu su „šlapia“ sankaba (angl. wet clutch).
Taip pat pirmą kartą BMW motociklų gamyboje kardaninio veleno pavara dabar įmontuota kairėje pusėje. Norėdami patobulinti „R 1200 GS Adventure“ galimybes bekelės trasose, gamintojai padidino disko smagračio svorį maždaug 950 gramų ir pavarų sistemoje integravo papildomą vibracijos slopintuvą.
Naujasis BMW motociklas ankstesnį modelį „R 1200 GS“ lenkia ir kuro baku – jo talpa siekia 30 litrų - 10 litrų daugiau.
„BMW R 1200 GS Adventure“ saugumą ir stabilumą kelyje užtikrina ABS, automatinė stabilumo kontrolė (ASC) ir du važiavimo rėžimai - „Rain“ ir „Road“, kurie leidžia šiai dviratei transporto priemonei prisitaikyti prie įvairių kelio sąlygų.
Ilgesnėms kelionėms ir didesniems nuotykiams nusiteikusiems pirkėjams siūlomi trys papildomi važiavimo rėžimai - jie pridedami užsisakant „Riding mode Pro“ paketą, kuris yra papildytas važiavimui bekelėje skirtomis „Enduro ABS“ ir „Enduro ASC“ funkcijomis.
Trys papildomi rėžimai – „Dynamic“, „Enduro“ ir „Enduro Pro“ – leidžia naudoti tiek ASC, tiek ABS nustatymus bei pasirinkus net ir pusiau aktyvios pakabos parametrus.
Naujojo „R 1200 GS Adventure“ pranašumą atspindi ir dar keletas didesnį patogumą ir vairavimo malonumą užtikrinančių detalių: nauja važiuoklė su 20 mm didesne spyruokle, geresnė kelio provėža ir geresnį valdymą užtikrinanti geometriškai patobulinta „Trailing-arm“ stabdymo sistema.
Taip pat šis motociklas gali pasigirti didesniu priekiniu stiklu ir patogiu vairu, papildomomis oro sklendėmis bei rankų apsauga, taip pat plačiomis „enduro“ kojų paminomis bei tvirtesnėmis kojomis valdomomis svirtimis.
„BMW R 1200 GS Adventure“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 55,8 tūkst. litų.