Jis nuo dabar rinkoje siūlomo trečios klasės kabrioleto skiriasi ne tik grubesniu ir labiau išraiškingu dizainu, bet ir technologijomis. Naujasis kabrioletas pastebimai platesnis bei ilgesnė jo ratų bazė.
Kabrioletas bus gaminamas arba su minkštu, arba su kietu trijų dalių stogu. Kai stogas nuleistas, bagažo įkrovimo ir iškrovimo sistema jį pakelia prie bagažinės viršaus, kad tilptų daugiau daiktų. Gamintojas žada, kad daugiau vietos bus ir keleivių kojoms bei galvoms.
Naujo dizaino sėdynės bus valdomos elektra jau standartinėje komplektacijoje. Į jas bus įtaisyti saugos diržai, o norintiems ypatingo patogumo pirmą kartą siūloma užsisakyti kaklo šildytuvus. Važiuojant su nuleistu stogu, klimato kontrolės sistema automatiškai nustatys šildymą arba vėsinimą pagal automobilio greitį ir lauko temperatūrą.
Vėjo tunelyje išbandyto automobilio svorio balansas yra 50:50, o važiuoklė žemesnė, nei ankstesniojo 3 klasės modelio, todėl mašina itin gerai laikosi ant kelio.
Naujai pristatytas 4 klasės BMW kabrioletas bus komplektuojamas su 3 litrų 306 AG 6 cilindrų benzininiu varikliu (435i modelis), 2 litrų 245 AG 4 cilindrų benzininiu varikliu (428i modelis) arba 2 litrų 135 AG dyzeliniu varikliu (420d modelis).
Kaip ir įprasta BMW, visi šie automobiliai varomi galiniais ratais, o galią jiems perduoda šešių laipsnių mechaninė arba aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė. Abiejų rūšių dėžės gali būti komplektuojamos su bet kuriuo varikliu. Nuo kitų metų bus gaminamas ir visais ratais varomas 428i kabrioletas.
Automobilio išvaizdoje išliko BMW vizitine kortele tapusi dviguba priekinė oro paėmimo anga ir apvalūs žibintai, o prie jų prisidėjo į žuvies žiaunas panašios aušinimo angos už priekinių ratų arkų bei kėbulą išvagojusios išraiškingos tiesios linijos.