Dėl to draudimo bendrovė „PZU Lietuva“ nusprendė, kad automobiliai su pažeistu stiklu nuo šiol aplenks draudikus ir keliaus tiesiai į stiklų keitimo įmonę.
„PZU Lietuva“ klientai, kurie kreipiasi dėl įskilusio ar sudužusio stiklo, nuo šiol nukreipiami tiesiai į transporto priemonių stiklų remonto ir keitimo bendrovę „Carglass“. Tokiu būdu draudimo įmonė nusprendė sutrumpinti žalos administravimo kelią – automobilio stiklas remontuojamas arba keičiamas greičiau ir tam reikia mažiau biurokratinių procedūrų.
Jei klientas pagal draudimo sutarties sąlygas turi galimybę stiklą remontuotis savo pasirinktame servise, jis galės stiklą keisti ar taisyti savo pasirinktoje įmonėje, bet žalos administravimą vis tiek atliks įmonė „Carglass“.
Ši įmonė pati tiesiogiai su vairuotoju suderins paslaugos suteikimo laiką, surinks reikalingus dokumentus ir suremontuos arba pakeis stiklą, priklausomai nuo pažeidimo tipo, dydžio ir vietos.
„Automobilis su išdaužtu stiklu yra nebenaudojamas, todėl stengiamės sutrumpinti laiką, kuomet vairuotojas laukia stiklo pakeitimo. Pastebėjome, kad jau pirmo skambučio metu klientas nori žinoti, ar automobiliui reikalingas stiklas yra tiekėjų sandėlyje ir kiek teks laukti pakeitimo.
Perdavę šį darbą stiklų remonto profesionalams, sumažinome klientų kreipimųsi į draudimo kompaniją skaičių, suteikėme klientui galimybę iš karto susitarti dėl remonto. Kai nukentėjęs automobilis atgabenamas tiesiai pas meistrus, jie sutvarko ir dokumentus“, - sakė „PZU Lietuva“ Žalų departamento direktorius Gytis Matiukas.
Pasak jo, nuo šiol klientui, turinčiam kasko draudimą, dėl sudužusio stiklo pakaks tik vieną kartą paskambinti ir vieną kartą nuvykti į stiklų keitimo bendrovę, o bendrauti su draudimo bendrove nebebus poreikio.
„Carglass“ vadovas Jurij Končanin ragina atkreipti dėmesį į priekinių stiklų įdaužas: „Pastebėję pažeidimą nuo akmenuko - nedelskite, nes dažnai pakanka suremontuoti įdaužą nekeičiant stiklo.“ Pasak jo, toks remontas paslauga užtrunka vos pusvalandį.