1963 metais pagamintą automobilį pardavė Konektikute, JAV, gyvenantis kolekcininkas Paulas Pappalardo.
Nežinomo pirkėjo sumokėta suma – net 49 proc. didesnė už ankstesnio automobilio, taip pat „Ferrari 250 GTO“, pasiektą rekordą. Pastaruoju metu klasikinių automobilių, ypač šeštame ir septintame dešimtmetyje pagamintų „Ferrari“ kainos kyla, o automobilių ieško vis daugiau investuotojų ir spekuliantų.
Tokios tendencijos verčia rinkos analitikus sunerimti dėl galimo rinkos burbulo, rašo bloomberg.com
„Šiuo metu GTO laikoma pačiu geidžiamiausiu modeliu, - sakė retų automobilių agentas Donas Williamsas iš „Blackhawk Collection“. - Tai lyg Mona Liza. Jį gaubia kažkas mistiško. Jei turi GTO, turi puikią kolekciją.“
Pats P.Pappalardo nepatvirtino, kad pardavė savo automobilį, kurį turėjo ir naudojo istorinėms lenktynėms nuo 1974-ųjų. Tačiau trys teisininkai patvirtino, kad sandoris įvyko.
„Ferrari 250 GTO“ buvo sukurtas 1962 metais Le Mano 24 valandų lenktynėms ir kitoms kėbulinių automobilių varžyboms. Šių mašinų buvo pagaminta tik 39. Dauguma jų yra raudonos, bet specialiai legendiniam britų lenktynininkui Stirlingui Mossui buvo pagamintas šviesiai žalias automobilis.
Pernai jis aukcione parduotas už 35 mln. JAV dolerių. Klasikinių automobilių pirkėjus vilioja galimas pelnas iš investicijos ir galimybė dalyvauti istorinių modelių lenktynėse.
„Ferrari 250 GTO“ pirkėjus vilioja solidus būrys kitų šio modelio savininkų, su kuriais tektų susitikti renginiuose - „Pink Floyd“ būgnininkas Nickas Masonas, „Goldman Sachs“ bankininkas Peteris Sachsas, „Wal-Mart“ prekybos tinklo valdybos narys Robas Waltonas ir „Tommy Hilfiger“ finansininkas Lawrence Strollas.