Suaugusių keleivių saugumo kategorijoje „Leon“ surinko maksimalų balų skaičių – 94.
Papildomus „Euro NCAP Advanced“ apdovanojimus gavo stabdžių aktyvavimo avarijos metu ir važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistemos.
Į tyrimo programą buvo įtraukti bandymai, imituojantys avariją, kurios metu su kliūtimi automobilis susiduria iš priekio, iš šono bei buvo imituojama automobilio avarija, kai jis šonu trenkiasi į stulpą.
Ypač svarbi tyrimo dalis – mažamečių keleivių saugumas. Tačiau „Leon“ puikiai susidorojo su visais iššūkiais ir gavo maksimalų, 92 proc. įvertinimą bei aukščiausius balus bandymuose su vaikų manekenais.
„Euro NCAP“ taip pat pažymėjo, kad keleivio saugos oro pagalvė gali būti išjungta, kad ant priekinės sėdynės būtų galima pritvirtinti į automobilio galą atsuktą vaikišką kėdutę.
„Seat“ važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistemos pagrindinė dalis – ant priekinio stiklo įmontuota kamera, kuri identifikuoja eismo juostas žyminčias linijas ir, kontroliuodama automobilio valdymą, neleidžia transporto priemonei išklysti iš eismo juostos. Ši sistema skirta padėti važiuojant greitkeliais didesniu nei 65 km/h greičiu.
„Seat“ stabdžių aktyvavimo avarijos metu sistema po susidūrimo automatiškai sulėtina transporto priemonę, kad būtų pašalinta likusi kinetinė energija. Jeigu avarijos metu išsiskleidžia saugos oro pagalvė, elektroninė stabilumo kontrolės sistema stabdo transporto priemonę ir automatiškai įjungia avarinius žibintus.
„Kruopštus darbas mūsų techniniame centre dabar įvertintas puikiais abiejų „Leon“ modelių balais griežtuose ir reikliuose „Euro NCAP“ testuose. Mes taip pat džiaugiamės dviem „Euro NCAP Advanced“ apdovanojimais, kuriuos gavo stabdžių aktyvavimo avarijos metu sistema ir SEAT važiavimo toje pačioje juostoje pagalbos sistema.
Tai naujoji „Leon“ šeima, pasižyminti naujausiomis aukščiausio lygio technologijomis“, - pabrėžė „Seat“ Tyrimų ir vystymo viceprezidentas dr. Matthiasas Rabe.