Pataisų projekto autoriai tikisi, kad, jas priėmus, pasidarys nebenaudinga ilgą laiką eksploatuoti Rusijoje automobilius su užsienietiškais numeriais.
Kaip teigia leidinys, pastaraisiais metais automobiliai su buvusių sovietinių respublikų, daugiausia - Lietuvos, numeriais kelia didelį Rusijos, pirmiausia - Maskvos, automobilininkų pasipiktinimą.
Nominaliai tokių automobilių savininkai yra Lietuvos piliečiai, gyvenantys savo tėvynėje. Bet iš tikrųjų jais važinėja Užkaukazės ir Centrinės Azijos valstybių piliečiai, įsigiję mašinas pagal įgaliojimą ir kaip užsieniečiai pasinaudoję teise „laikinai” įvežti automobilį į Rusiją.
Kadangi Rusijos kelių policija negali naudotis užsienio valstybių duomenų bazėmis, daugelis tokių
automobilių vairuotojų lieka nenubausti už padarytus pažeidimus. Vaizdo fiksavimo sistema neturi kur siųsti baudos kvito, o jeigu baudą išrašo inspektorius, neįmanoma patikrinti, ar ji bus sumokėta.
Teoriškai įvežti į Rusiją automobilį su užsienietiškais numeriais net kitos valstybės pilietis gali ne ilgesniam kaip šešių mėnesių laikotarpiui. Tai yra mašinų, įregistruotų toje pačioje Lietuvoje, vairuotojai turi kartą per pusmetį kirsti Rusijos sieną ir iš naujo įforminti įvežimo dokumentus.
Bet iš tikrųjų patraukti atsakomybėn tuos, kurie pažeidė šias taisykles, sunku. Pavyzdžiui, kelių policijos inspektoriai neturi teisės reikalauti, kad vairuotojai pateiktų muitinės dokumentus.