Pavyzdžiui, Vokietijoje vien per praeitus metus privatūs asmenys daugiau nei 4 milijonus kartų išsinuomojo automobilį. Tai – įspūdingas skaičius, tačiau jis nieko nesako apie teikiamų paslaugų kokybę, nuomos bendrovių darbuotojų kompetenciją ir geranoriškumą.
Todėl Vokietijos aptarnavimo kokybės institutas (Deutsches Institut für Service-Qualität, DISQ) drauge su televizijos „N-TV“ naujienų kanalu atliko septynių didžiausių Vokietijoje veikiančių automobilių nuomos bendrovių išsamų tyrimą.
Dauguma šių bendrovių turi padalinius ir Lietuvoje. Tyrimu buvo aiškinamasi ne tik aptarnavimo kokybė, bet ir geriausi pasiūlymai bei sąlygos.
Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad palyginus su 2012 metais, padidėjo klientų, patenkintų aptarnavimo kokybe, skaičius. Visos tiriamos bendrovės itin greitai atsiliepdavo į telefonų skambučius. Tuo tarpu į maždaug ketvirtadalį paklausimų elektroniniu paštu atsakyta nebuvo.
Įmonių internetinės svetainės buvo įvertintos teigiamai, tačiau pažymėta, kad jos gana painios ir jose pateikiama nepakankamai informacijos.
Taip pat tyrimas atskleidė itin didelį automobilių nuomos kainų skirtumą. Tarp mažiausią ir didžiausią kainą siūliusių bendrovių nuomos kainų skirtumas siekė net 32 procentus, tuo tarpu savaitgaliais šis atotrūkis, nuomojantis vidutinės klasės automobilį, pasiekdavo net 56 proc.
Atlikus tyrimą geriausia automobilių nuomos kompanija buvo pripažinta SIXT bendrovė. Įmonė šia nominacija džiaugėsi ir pernai, ir 2010 metais.
Pasak instituto atstovų, kompanija ne tik siūlė pačias palankiausias sąlygas, bet ir užtikrino ypatingai gerą aptarnavimą. Jos darbuotojai kruopščiausiai atsakydavo į elektroninius laiškus, taip pat testuotojams labiausiai patiko aiški ir paprasta SIXT internetinė svetainė.
Antroje vietoje liko nuomos bendrovė „Enterprise“. Jos didžiausias privalumas – ypatingai geromis sąlygomis nuomojami mažesni nei vidutinės klasės automobiliai. Taip pat kompanijos darbuotojai greitai atsiliepdavo į skambučius. Trečioje vietoje atsidūrė „Hertz“.
Septynių didžiausių automobilių nuomos bendrovių tyrimą atliko Vokietijos aptarnavimo kokybės instituto darbuotojai. Vertinant aptarnavimo kokybę, buvo pateikta daugiau nei 200 užklausų telefonu ir elektroniniu paštu.
Taip pat instituto darbuotojai atliko automobilių nuomos bendrovių interneto svetainių bei jų patogumo naudoti tyrimą. Vertinant bendrovių siūlomas paslaugas buvo siunčiamos standartinės užklausos dėl keturių skirtingų klasių automobilių.