Todėl „Opel“ nusprendė gamykloje praplėsti ir modernizuoti dažymo cechą bei dar keletą gamybos sričių.
Į šiuos atnaujinimus Eisenacho gamykloje „Opel“ investavo daugiau nei 8 mln. eurų. Tai papildomos investicijos į „Adam“ gamybą, kurios iš viso siekia beveik 190 mln. eurų. „Opel“ yra vienintelis automobilių gamintojas, mažos klasės mašiną suprojektavęs ir gaminantis Vokietijoje.
„Norėdami užtikrinti klientų poreikius kuo greičiau turėti savo dvispalvį „Adam“, nuo šiol dažymo ceche per valandą dvejomis spalvomis bus nudažomi 17 automobilių, vietoje trylikos”, - sakė gamyklos vadovas Stefanas Fesseris.
Dažant miesto automobilį dviem spalvomis jis turi pereiti du dažymo etapus. Kuomet pasirinktos kėbulo dalys dažomos antra spalva, jos demontuojamos, o kėbulas izoliuojamas. Visa tai vyksta izoliavimo linijoje.
Siekiant padidinti gamybos pajėgumus, Eisenacho gamykloje buvo įdiegta nauja izoliavimo linija. Pertvarka praplėtė ir kitos gamybos linijos erdvę, kurioje išmontuojamos ir vėl sumontuojamos „Adam“ šoninės ir galinės durys.
Dažymo pagrindo padengimo įrenginių linijoje dažų purškimo robotai pakeisti į šešis naujus. Taip pat atnaujintos šios linijos kameros durys, o rugpjūtį įdiegta nauja valdymo sistema, kuri kontroliuos sudėtingą skirtingų medžiagų paskirstymo procesą.
Vienas reikšmingiausių atnaujinimų – tai oro valymo įrenginių (degimo kamerų) modernizavimas. 13 tonų sveriantys, 8 m. aukščio ir 3 m. skersmens didžiuliai įrenginiai valo iš dažymo cecho išeinantį orą. Čia temperatūra siekia net +700 °C.