Kaip ir ankstesni vyšninės spalvos „Škoda Superb“, šie automobiliai pažymėti klubo simbolika ir krepšininkų pavardėmis.
Atpažįsta pagal mašiną
„Lietuvos ryto“ komandos kapitonas Steponas Babrauskas per ilgametę karjerą „Lietuvos ryto“ klube spėjo pakeisti jau ne vieną „Škoda“ automobilį. Jis patvirtino, kad specialiai pažymėtas automobilis pritraukia nemažai gerbėjų dėmesio gatvėse, bet tai krepšininko nevargina.
„Jau pripratau. Būna, kad man pamojuoja, tada aš pamojuoju atgal. Matau, kad žmonės žiūri“, - sakė jis. Keletą kartų gerbėjai net laukė S.Babrausko prie prekybos centro aikštelėje pastatyto automobilio.
Porą dienų su nauja mašina pavažinėjęs krepšininkas sakė labiausiai įvertinęs „Octavia“ salono erdvę. „Keičiasi technologijos, atsiranda naujų dalykų. Jaučiasi, kad dabar mašinos patogesnės, yra visokių naujų funkcijų“, - pastebėjo S.Babrauskas.
Aukštaūgiams reikia muzikos ir erdvės
Kartu su juo į automobilį sėdęs „Lietuvos ryto“ legionierius Omaras Cookas pirmiausia surado, kaip prie mašinos prijungti telefoną, kad būtų galima klausytis jame išsaugotų muzikos įrašų.
Aukščiausias „Lietuvos ryto“ ekipos narys, 215 cm ūgio graikas Andreas Glyniadakis sakė, kad jam svarbiausia į automobilį apskritai tilpti. „Erdvė – man svarbiausias gero automobilio kriterijus. Į „Superb“ lengvai telpu ir aš, ir mano šeima. Automobilis važiuoja patogiai, minkštai, man patinka“, - tvirtino aukštaūgis.
Lietuviai nuvažiuoja daugiau
Aštuonis visiškai naujus „Superb“ ir septynis „Octavia“ krepšininkams skyrė oficiali „Škoda“ atstovė Lietuvoje, įmonė ARX.
ARX rinkodaros ir komunikacijos vadovas Linas Barščevičius tvirtino, kad naujas, 2013 metų „Octavia“ modelis padidėjo tiek, kad aukštaūgiams krepšininkams tapo nemažiau patogus, nei didžiausias „Škoda“ modelis „Superb“.
Anksčiau žaidėjų naudotus „Škoda Superb“, atstovai jau beveik visus pardavė. Pasak L.Barščevičiaus, sportininkai automobilius grąžino gana geros būklės, o kai kurie kasmet nuvažiuodavo vos po 3 tūkst. kilometrų.
„Užsieniečiai paprastai nuvažiuoja mažiau, o lietuviai daugiau. Legionierių kelionės dažniausiai apsiriboja miestu, jie važiuoja į parduotuvę ir treniruotes, o lietuviai pavažiuoja ir aplankyti giminaičių, ir prie jūros“, - pastebėjo pašnekovas.
Krepšininkams – visiškai naujas modelis
Tik nuo šių metų pardavinėjama trečiosios kartos „Škoda Octavia“ gerokai didesnė už ankstesnį modelį. 4,66 m ilgio, 1,81 m pločio ir 1,46 m aukščio modelis už antrosios kartos modelį 9 cm ilgesnis ir 4 cm platesnis.
Papildomus centimetrus inžinieriai išnaudojo padidinti erdvei salone ir bagažinei. Naujosios „Octavia“ bagažinės talpa didžiausia tarp C klasės modelių – 590 litrų. Tačiau atlenkus galines sėdynes galima vežti ir didesnius krovinius.
Pastaruosius ketverius metus krepšininkai važinėjo benzinu varomais, 1,8 litro 160 AG „Superb“ automobiliais, o dabar jie persėdo į taupesnius, dyzelinu varomus modelius. Naujieji „Superb“ komplektuojami su 140 AG arba 170 AG 2 litrų tūrio varikliais, o „Octavia“ - su 1,6 litro 105 AG „Green tec“ motoru.
Itin taupus naujasis „Škoda Octavia“ 100 km vidutiniškai naudoja tik 3,8 litrus degalų.