Šis automobilis – tai pirmasis iš gamyklos Russelsheime išriedėjęs atnaujintas „Opel Insignia“. Nors oficialiai jis bus pristatytas tik rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje, gamyklos darbuotojai jau šiandien pasinaudojo proga atšvęsti.
Pirmojo automobilio išleidimą iš gamyklos stebėjo ir „Opel“ vadovas dr. Karl-Thomas Neumannas.
Pirmosios kartos „Opel Insignia“ Vokietijoje gaminama nuo 2008 metų. Didžiausias ir prabangiausias „Opel“ modelis buvo pelnęs Europos metų automobilio apdovanojimą.
Praėjus ketveriems metams nuo modelio gamybos pradžios Vokietijos Techninės priežiūros asociacija išrinko „Insignia“ patikimiausiu vidutinio dydžio automobiliu ir tarp 1-3 metus, ir tarp 4-5 metus naudotų automobilių. Per penkerius metus pagaminta apie 600 tūkst. „Insignia“ vienetų.
Šįmet pristatomas modelis nėra visiškai naujas, bet atnaujinimai gana žymūs ir reikšmingi. Pasikeitė ne tik „Insignia“ išorė, bet ir variklių gama. Taip pat atnaujintas modelio salonas – gamintojo teigimu, nuo šiol jam bus naudojamos kokybiškesnės medžiagos.
Pirkėjai galės pasirinkti iš keturių benzininių ir penkių dyzelinių variklių – kai kurie jų jau naudoti ankstesniuose modeliuose, kai kurie patobulinti, o du varikliai yra visiškai nauji. Tai 170 AG 1,6 litro SIDI ir 250 AG 2 litrų SIDI benzininiai varikliai su turbinomis.
„Insignia“ kėbulo pasirinkimų gamą papildys keturiais ratais varoma „Country Tourer“ versija. Šio modelio prošvaisa bus kiek aukštesnė už įprasto „Insignia“ ir automobilis taps panašesnis į nedidelį visureigį.