Nors ir gaila visai neseniai išleistų pinigų naujoms eismo juostoms braižyti, dauguma vilniečių dėl pertvarkų lengviau atsikvėpė.
Atėjus rugsėjui kai kuriose gatvėse neišvengiamai būtų susidariusios baisios eismo spūstys.
Pertvarkos – didžiausiose gatvėse
Vilniaus savivaldybė pranešė, kad papildomos eismo juostos bendram eismo srautui bus įrengtos itin apkrautose Ozo, Kalvarijų, Olandų ir Buivydiškių gatvėse.
Iki viešojo transporto pertvarkos šiose gatvėse buvo po dvi eismo juostas viena kryptimi, bet nuo liepos pradžios šiose gatvėse buvo pribraižyta specialių juostų buvusiųjų sąskaita ir bendram eismo srautui palikta vos po vieną eismo juostą.
Dabar dalyje šių gatvių praplėsta važiuojamoji dalis ir perbraižius juostas ketinama sutalpinti ir viešajam transportui skirtą liniją, ir dvi bendram srautui skirtas juostas.
Per griežti reikalavimai
Buvusią juostų schemą kritikavo ne tik miestiečiai, bet ir eismo specialistai.
„Nežinau, kuo tokia sistema motyvuota. Elektromobilių Lietuvoje registruoti vos septyni, bet motociklininkams, kurių mūsų šalyje labai daug, neleidžiama tokia juosta važiuoti, nors užsienyje specialios eismo juostos paprastai skirtos ir motociklininkams“, - sakė „Regitra“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas.
Jis taip pat išsakė nuomonę, kad privilegija laisvesne juosta važiuoti tik keliaujantiems keturiese ar daugiau yra pernelyg aukštas reikalavimas. Jo manymu, būtų pakakę pasinaudoti užsienio šalių pavyzdžiais ir leisti atskira juosta važiuoti keliaujantiems dviese ar daugiau.
Savivaldybė praneša, kad visi darbai bus baigti iki rugsėjo pirmosios.
Prieš liepos mėnesį Vilniuje buvo įrengta 13 km eismo juostų, 8 km iš jų – platinant gatves, o likę – bendram eismo srautui skirtą juostą paskiriant viešajam transportui, elektromobiliams ir keturis ar daugiau žmones vežantiems automobiliams.