Nuo kitų metų šis automobilis pakeis dvidurę BMW M3 versiją – pastarasis modelis bus leidžiamas tik sedano kėbulu, o M4 bus gaminamas kaip kupė ir kabrioletas.
Kol kas BMW naująjį modelį vis dar vadina koncepciniu, bet nekyla abejonių, kad prekybos salonuose jis pasirodys praktiškai nepasikeitęs. Automobilis jau ne kartą buvo pastebėtas bandymų trasose ir per pristatymą atrodė visiškai išbaigtas.
„BMW Concept M4 Coupe“ nudažytas neįprasta BMW spalva, sukurta specialiai šiam modeliui. Ryškiai geltonas atspalvis pavadintas „Aurum Dust“ – „aukso dulkė“.
Automobilio formos gana grubios. Atviras priekinis buferis grotelėmis padalintas į tris dalis, o už priekinių ratų paliktos angos stabdžių aušinimui. Nemažai kėbulo elementų – stogas, priekinio buferio apačia ir galinis difuzorius pagaminti iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko, kad automobilis būtų lengvesnis, o svorio centras nusileistų žemiau.
„BMW M4“ jėgą pabrėžia 20 colių skersmens klasikinio M klasės dizaino ratlankiai pro kuriuos matosi anglies-keramikos stabdžiai.
BMW kol kas nepaskelbė, kokie bus naujojo automobilio techniniai duomenys, bet manoma, kad jis turėtų būti gaminamas su šešių cilindrų, apie 450 AG varikliu su dviguba ar net triguba turbina. Pavarų dėžę greičiausiai bus galima pasirinkti iš 7 laipsnių automatinės arba 6 laipsnių mechaninės versijos.