Naują variklį gavęs „Ford Focus“ bus švariausias šeimos automobilis

2013 m. rugpjūčio 12 d. 13:19
lrytas.lt
„Ford Focus“ bus pirmasis C segmento automobilis, kurio anglies dvideginio (CO2) emisija bus mažesnė nei 100g/km. Nauju 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ varikliu varomas automobilis išmes 99 gramus CO2 kilometrui kelio.
Daugiau nuotraukų (1)
Kai kuriose šalyse 100 g/km ribos neperžengiančios transporto priemonės gauna solidžių mokestinių nuolaidų, tačiau lietuviai šio privalumo nepajus.
Naujojo „Ford Focus“ su 1 litro „EcoBoost“ degalų sąnaudos 100 kilometrų kelio vidutiniškai sieks 4,3 litro. Ši modifikacija turės ne tik specialiai sureguliuotą dvejus metus iš eilės geriausiu pasaulyje pripažintą variklį, bet ir kitus „Ford ECOnetic Technology“ privalumus – itin mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas, unikalios aerodinamikos dugną, patobulintą pavarų dėžę. Visos šios priemonės skirtos mažinti degalų sąnaudas.
Mažas variklis, bet galios daugiau
„Vos prieš kelis metus buvo sunku įsivaizduoti, kad šeimai skirtas automobilis galėtų pasigirti mažesne nei 100 gramų kilometrui emisija. Tačiau pastaruoju metu jau tapo įprasta, kad „EcoBoost“ variklis laužo stereotipus ir gerokai viršija vartotojų ir specialistų lūkesčius, taikomus benzininiam varikliui“, – tvirtino „Ford of Europe“ viceprezidentas Barbas Samardzichas.
Įdomu, kad naujasis „Focus“ su 1 litro darbinio tūrio varikliu bus galingesnis nei ankstesnės kartos modelis su 1,6 litro darbinio tūrio varikliu, o jo anglies dvideginio emisija bus net 47 proc. mažesnė.
Dėl itin mažos CO2 taršos naujasis „Focus“ Didžiojoje Britanijoje bus atleistas nuo akcizo mokesčio, o Prancūzijoje jam bus taikomas 200 eurų mažesnis registracijos mokestis.
Vienas litras – ir krovininiams modeliams
Naujasis modelis bus gaminamas Vokietijoje, Zarluiso mieste. „Focus“ versija su standartiniu 100 AG galios 1,0 l „EcoBoost“ varikliu išskiria 109 g, o versija su standartiniu 125 AG varikliu – 114 g/km anglies dvideginio.
Šiuo metu 1,0 l variklis dar montuojamas į „Fiesta“, B-MAX, C-MAX, „Grand C-MAX“ modelius. Taip pat jis atsiras naujuose „EcoSport“, „Transit Connect“, „Transit Courier“, „Tourneo Connect“, „Tourneo Courier“ ir pasirodysiančiame naujos kartos „Mondeo“.
„EcoBoost“ variklyje įtaisyta mažai inertiška turbina, suskaidyta aušinimo sistema ir tiesioginis degalų įpurškimas. Visa tai užtikrina varikliui netikėtą galią ir taupumą.
„Ford“ taip pat neseniai pristatė elektromobilį „Focus Electric“ ir „Focus ECOnetic“ technologijos modifikaciją su dyzeliniu varikliu – pastarasis šimtui kilometrų sunaudoja vos 3,4 litro degalų, o anglies dvideginio emisija siekia vos 88 g/km.
Ford FocusecoboostEconetic
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.