Įmonės apyvarta per pusę metų pakilo iki 5,9 mln., o grynasis pelnas šoktelėjo net 20 proc. iki 402 mln. litų.
Per pirmąjį pusmetį klientams buvo pristatyti 3 tūkst. 767 „Ferrari“ automobiliai ir nors tai 2,8 proc. daugiau, nei pernai, augimas gerokai sumažėjęs.
„Ferrari“ nori per šiuos metus parduoti ne daugiau, nei 7 tūkst. automobilių, bet JAV, Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje šuoliuojančiu žirgu pažymėtų mašinų paklausa kyla. O Vidurio Rytuose ir Japonijoje jų pardavimas kyla kaip ant mielių – arabų šalyse per pusmetį parduota 39 proc. daugiau „Ferrari“ automobilių, nei tuo pačiu metu pernai, o Japonijoje jų paklausa išaugo 28 proc.
Sprendimas riboti pardavimą greičiausiai labiau pasijus per likusį šių metų pusmetį. Drąsų „Ferrari“ žingsnį jau pajuto kinai – šioje šalyje parduota penkiasdešimčia automobilių mažiau, nei pernai.
Tačiau kol kas „Ferrari“ planas atrodo sėkmingai. „Augimas siekė tik kiek daugiau, nei du procentus, o grynojo pelno gavome 20 proc. Toks ir buvo mūsų pagrindinis tikslas kartu su išskirtinumo ir ilgalaikės mūsų automobilių vertės išlaikymo“, - sakė „Ferrari“ vadovas Luca di Montezemolo.