„Ferrari“ dirbo mažiau, uždirbo daugiau

2013 m. rugpjūčio 2 d. 11:52
lrytas.lt
„Ferrari“ pasirinkta strategija pabrėžti išskirtinumą parduodant mažiau automobilių davė pirmuosius vaisius. Prabangių sportinių automobilių gamintoja pranešė per pirmąjį 2013 metų pusmetį apyvartą padidinusi 7,1 proc., o automobilių pardavė tik 2,8 proc. daugiau.
Daugiau nuotraukų (1)
Įmonės apyvarta per pusę metų pakilo iki 5,9 mln., o grynasis pelnas šoktelėjo net 20 proc. iki 402 mln. litų.
Per pirmąjį pusmetį klientams buvo pristatyti 3 tūkst. 767 „Ferrari“ automobiliai ir nors tai 2,8 proc. daugiau, nei pernai, augimas gerokai sumažėjęs.
„Ferrari“ nori per šiuos metus parduoti ne daugiau, nei 7 tūkst. automobilių, bet JAV, Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje šuoliuojančiu žirgu pažymėtų mašinų paklausa kyla. O Vidurio Rytuose ir Japonijoje jų pardavimas kyla kaip ant mielių – arabų šalyse per pusmetį parduota 39 proc. daugiau „Ferrari“ automobilių, nei tuo pačiu metu pernai, o Japonijoje jų paklausa išaugo 28 proc.
Sprendimas riboti pardavimą greičiausiai labiau pasijus per likusį šių metų pusmetį. Drąsų „Ferrari“ žingsnį jau pajuto kinai – šioje šalyje parduota penkiasdešimčia automobilių mažiau, nei pernai.
Tačiau kol kas „Ferrari“ planas atrodo sėkmingai. „Augimas siekė tik kiek daugiau, nei du procentus, o grynojo pelno gavome 20 proc. Toks ir buvo mūsų pagrindinis tikslas kartu su išskirtinumo ir ilgalaikės mūsų automobilių vertės išlaikymo“, - sakė „Ferrari“ vadovas Luca di Montezemolo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.