Nors lengvai atpažįstamas šio automobilio priekis aiškiai atskleidžia giminystės ryšius su BMW 3 serijos automobiliais, naujasis BMW 4 serijos kupė turi didesnę važiuoklę ir yra platesnis nei „kolega“, o pailgintas kupė siluetas labiau prigludęs prie kelio.
Visa tai papildo tipinės BMW trumpos atbrailos, ilgas variklio dangtis ir glotnus stogas. Salono įrangą bus galima rinktis iš trijų variantų, o sportinio vairavimo ir stiliaus mėgėjams siūloma „M Sport“ komplektacija.
Gamintojo teigimu, didžiausias BMW 4 serijos kupė pranašumas pajuntamas jį vairuojant. Naujasis modelis turi ilgesnę ratų bazę nei BMW 3 serijos kupė, o jo apatinė pakaba nuleidžia automobilio svorio centrą žemiau nei 50 cm., suteikdama šiam automobiliui žemiausią svorio centrą iš visų vokiečių gamintojo automobilių. Dėl to BMW 4 serijos kupė yra vienas iš sportiškiausių serijinės gamybos BMW modelių.
Dviejų durų sportinis kupė pirkėjams siūlomas su nuo 135 kW/184 AG iki 225 kW/306 AG išvystančiais varikliais: „BMW 435i“ su šešių cilindrų benzininiu, „BMW 428i“ su keturių cilindrų benzininiu ir „BMW 420d“ su keturių cilindrų dyzeliniu varikliu.
Visuose varikliuose sumontuota ir naujausia „BMW TwinPower Turbo“ technologija. Naujasis modelis siūlomas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, o norintys gali rinktis aštuonių greičių automatine pavarų dėžę. BMW 4 serijos kupė galima rinktis ir su „BMW xDrive“ išmaniąją visų varančių ratų sistema.
Kartu su automatine pavarų dėže, pirmą kartą BMW 4 serijos kupė galimas ir inertinio sukimosi režimas (angl. coasting mode), kuris leidžia panaudoti jau automobilyje sukauptą energiją, taip sumažinant degalų sąnaudas.
Šis sportinis kupė Lietuvoje kainuoja nuo 145,9 tūkst. litų.