Žmonės ėmė skųstis, kad hibridiniai modeliai vartoja žymiai daugiau degalų, nei buvo žadėta reklamoje. Gamintojas reklamavo, kad vidutinės klasės hibridai suvartos vidutiniškai 5 litrus benzino 100 km, bet vairuotojams tenka pilti į baką gerokai daugiau.
Todėl jie pasijuto nepagrįstai permokėję, nes pagrindinis brangesnių, hibridinių modelių privalumas turėtų būti taupumas.
Vartotojų skundus išgirdusi „Ford“ planuoja iš naujo suderinti automobilio valdymo sistemą 77 tūkst. „Ford C-Max“, „Ford Fusion“ ir „Lincoln MKZ“ hibridų. Visi taisomi automobiliai bus šių metų laidos.
Gamintojas ketina padidinti maksimalų greitį, kokiu automobilis gali važiuoti naudodamas vien tik elektrą nuo 100 km/val. iki 137 km/val. „Ford“ taip pat planuoja perdaryti priekines groteles ir taip pagerinti aerodinamiką.
Ne gana to, bus sumažintas ventiliatorių sukimosi greitis, sutrumpintas variklio apšilimo laikas ir rečiau įjungiamas oro kondicionieriaus kompresorius.