Pirmasis atgimusios markės modelis skirtas jauniems vidutinės klasės piliečiams, niekuomet neturėjusiems naujo automobilio. Gali būti, kad toks potencialių klientų ratas pasirinktas ir dėl važiavimo kokybės, nes dailus hečbekas kainuoja visai nebrangiai.
Naujasis „Datsun GO“ pirmiausia bus pardavinėjamas Indijoje. Planuojama, kad penkiavietis automobilis su 1,2 litro varikliu kainuos 400 tūkst. rupijų (apie 17,7 tūkst. litų). Vėliau jis bus pasiūlytas ir Rusijoje bei Indonezijoje, rašo „BBC News“.
Naujoje „Datsun“ interneto svetainėje tvirtinama, kad šio prekės ženklo mėgėjai turėtų būti „Kylantieji. Jauni karjeristai greitai augančiose rinkose, kurie yra posūkiu priekyje.“
Naujasis modelis visiškai nepanašus į senuosius „Datsun“ automobilius. Grubus mašinos priekis, kampuoti žibintai ir baltai dažytas apvalainas kėbulas niekuo neprimena žemų, ištęstų senųjų modelių, dažytų prislopintais raudonos ir oranžinės atspalviais.
Pirmasis „Dat-GO“ buvo pristatytas 1914 metais. Jis buvo pavadintas pagal trijų įmonės įkūrėjų inicialus ir reiškė „greitas, kaip žaibas“.
„Datsun“ automobiliai buvo taupūs ir nebrangūs, be to įmonė skyrė nemažai dėmesio automobilių sportui. Įmonė pardavė apie 20 mln. mašinų visame pasaulyje iki kol 1981 ją perėmė „Nissan“ ir nusprendė nebežymėti modelių „Datsun“ ženklu.
Tačiau kalbėdamas per naujojo „Datsun Go“ pristatymą „Renault-Nissan“ koncerno vadovas Carlosas Ghosnas patvirtino: „Datsun“ grįžo. „Datsun“ padės daugeliui išpildyti svajonę turėti nuosamą automobilį.“
Kaip ir daugelis automobilių gamintojų, „Nissan“ vargsta Europoje ir JAV, todėl atkreipė dėmesį į augančias rinkas, kuriose paklausūs pigūs, paprasti modeliai.
Tačiau Indijos ekonomiką taip pat apėmė tamsūs debesys. Lengvųjų automobilių paklausa pavasarį smuktelėjo 10 proc. Vartotojų entuziazmą smukdo lėtėjantis ekonomikos augimas ir kylančios paskolų palūkanos.
Naujasis „Datsun“ bus surenkamas „Renault-Nissan“ gamykloje Chenajuje, pietryčių Indijoje.