Gamintojų teigimu, šis modelis panašus į prabangųjį „Maserati Quattroporte“, tik mažesnis, o kartu – lengvesnis, dinamiškesnis, taupesnis ir, svarbiausia, pigesnis.
„Maserati Ghibli“ yra pats paprasčiausias iš visos italų gamintojo gamos. Jis orientuotas į prabangą mėgstančius, bet neribotų sumų mašinoms leisti negalinčius pirkėjus. Šis modelis turėtų konkuruoti su penktos klasės BMW, „Mercedes-Benz E“, „Jaguar XF“ ir panašiais modeliais.
Žinoma, sportiškieji „Maserati Ghibli“ nėra visiškai kuklūs, bet naujausio italų kūrinio kaina stebėtinai neviršija sveiko proto ribų. Priklausomai nuo variklio jo bazinė kaina svyruoja nuo 228 tūkst. iki 290 tūkst. litų.
Pirmasis dyzelinis "Maserati"
Automobilis neapsiriboja sportiška išvaizda ir prabangiu salonu, prie kurio kūrimo prisidėjo itališkų baldų gamintojai „Poltona Frau“. Šiam modeliui skirti trys varikliai, gaminami „Ferrari“ gamykloje. Vienas iš jų – pirmą kartą „Maserati“ modelyje montuojamas dyzelinis motoras.
Turbodyzelinis 3 litrų V6 formos variklis turi 275 AG, o jo deklaruojamos degalų sąnaudos – tik 6 l/100 km. „Ghibli“ su šiuo varikliu 100 km/val. pasiekia per 6,3 sekundės.
Benzininiai varikliai galingesni. Jie abu yra 3 litrų V6 formos ir komplektuojami su aštuonių pavarų automatine greičių dėže. Vienas iš variklių išvysto 330 AG, jo vidutinės degalų sąnaudos siekia 9,6 l/100 km, o automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,6 sekundės.
Galingiausias variklis su dviguba turbina pasiekia net 410 AG. Modelis su šiuo varikliu gali būti varomas visais keturiais ratais, o kitiems galia perduodama vien į užpakalinius ratus.
„Maserati“ atstovas Baltijos šalyse Renaldas Gineika aiškino, kad šiame modelyje italai paliko itin daug mechaniškai veikiančių detalių ir nepasidavė madai viską suverti į elektronikos grandinę. Net užpakalinių ratų blokiruotė veikia mechaniškai, todėl modelis turėtų patikti natūralaus vairavimo gerbėjams.
Naudoti brangesni
Per beveik metus darbo iš lietuviško "Maserati" salono išriedėjo tik trys automobiliai - du įsigijo pirkėjai iš Lietuvos ir vienas iš Baltarusijos. Tačiau R. Gineika vylėsi, kad "Ghibli" pasirodys įperkamesni ir per trejus metus Baltijos šalyse pavyks parduoti šimtą šio modelio mašinų.
Tokie užmojai atrodo gana drąsiai, bet nėra neišpildomi, nes naujasis "Ghibli" kainuoja tiek pat, kiek naudoti "didesnieji broliai". Apie 230-300 tūkst. litų kainuoja dvejų-trejų metų amžiaus "Maserati GranTurismo" ir "GranCabrio". Beveik nauji "Quattroporte" dar brangesni - keletą šimtų kilometrų nuriedėję automobiliai kainuoja 500-700 tūkst. litų ir juos Lietuvoje siūlo tik pardavėjai iš Lenkijos.
Apie 7 metus tarnavusį "Maserati" galima įsigyti už 90-140 tūkst. litų, o patys pigiausi, 10 ir daugiau metų modeliai pardavėjų įkainoti 40-60 tūkst. litų. Pats pigiausias iš lietuviškuose portaluose siūlomų italų gamintojo modelių - portale Autogidas.lt už 15 tūkst. litų pardavinėjamas perdarytas 27 metų amžiaus "Maserati Biturbo".