Varžovai iš Belgijos jiems alsavo į nugarą ir tautiečiams pergalė vos neišslydo iš rankų, kai jie priešpaskutiniame rate privalėjo užsukti į boksus.
Itin intriguojanti buvo varžybų pabaiga. Belgijos komanda „Mojo Lounge Racing by JR Racing“ aplaužė automobilį į trasos atitvarus, bet atkakliai nestojo. Iki pat finišo jie važiavo be dešiniojo žibinto, su vėjyje besilankstančiu atsikabinusiu priekiniu buferiu ir vos besilaikančiu variklio dangčiu.
Ignoravo apgadinimus
"Porsche 911 GT3" iki finišo atvedė Nemunas Dagilis. Pergalė nebuvo lengva - lietuviai prieš pat finišą privalėjo pakeisti lenktynininką Nerijų Dagilį, nes pasibaigė 1 val 10 min limitas, leidžiamas vienam sportininkui praleisti prie vairo. Aplaužytu automobiliu nepabijoję važiuoti belgai "Mojo Lounge Racing" atsiliko vos 35,364 sek.
Alinančias lenktynes pabaigę sportininkai buvo permirkę nuo prakaito. „Gali atrodyti, kad mūsų pergalė buvo lengva, neturėjome jokių techninių problemų. Bet ji nebuvo lengva, iki pat paskutinės minutėmis negalėjome būti tikri“, - sakė B. Vanagas, kol Nemunas mėgino atgauti kvapą.
Svečiai iš Belgijos, „BMW M3 Silhouette“ vairavę Steve Vanbelingenas, Wardas Sluys'as ir automobilį iki finišo atvedęs Michaelis Verhagenas neslėpė tikėjęsi pergalės.
Atkakliai vairavę aplamdytą mašiną sportininkai sulaukė daugybės žiūrovų dėmesio – po finišo prie automobilių puolę žmonės mėgino atlaužti nors gabalėlį atskilusių detalių, bet jos pasirodė tvirtesnės, nei smalsių lietuvių jėgos.
Greičio netrūko
Trečiąjį nugalėtojų pakylos laiptelį užėmė „Inter Rao Lietuva“ sportininkai Rytis Garbaravičius, Marijus Mazuchas ir Robertas Kupčikas, vairavę BMW M3 ir nuo nugalėtojų atsilikę 13 ratų.
Per žingsnį nuo nugalėtojų pakylos liko „Technorama-Welman“ komanda. Jos sportininkai Linas Adomavičius, Martynas Samuitis ir dviems ekipoms atstovavęs R. Kupčikas vairavo „Honda Civic Type R“, vyrus nuo nugalėtojų skyrė 18 ratų.
Penkti liko „Liqul Moly Racing Team Lithunia“ lenktynininkai Edvinas Arkušauskas bei broliai Jonas ir Ignas Gelžiniai, su „BMW E90 edva“ atsilikę 25 ratais.
Šeštają absoliučios įskaitos vietą užėmė „Daumantų-Hoptrans“ („Toverasport“) lenktynininkai Egidijus Bulotas, Gediminas Udras ir Andrius Teriochinas, vairavę „Porsche 968 EBR“ ir 30 ratų atsilikę nuo nugalėtojų.
Kvalifikacinių lenktynių laimėtoja „BarBar‘a-Bauer Team“ komanda nepasiekė finišo – automobilį sustabdė gedimų virtinė. Bet jos atstovas Ramūnas Čapkauskas su „Algirdai Aquilla SR1“ automobiliu spėjo įveikti patį greičiausią lenktynių ratą – jis trasą apvažiavo per 1 min. 18,042 sek.